Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 429 200 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2020, 10:39 - 5 mai 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 mai 2020, 13:00 - 13 mai 2020, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a unor încăperi a Catedrei de ortodonție din incinta Centrului Stomatologic Municipal pentru Copii, str. Constantin Negruzzi, 3 conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
29 apr 2020, 10:33
Data ultimilor modificări
13 mai 2020, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
429 200 MDL
Achizitii.md ID
21022355
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Negruzzi, 3
Durata contractului
18 mai 2020 10:38 - 31 dec 2020 10:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unor încăperi a Catedrei de ortodonție din incinta Centrului Stomatologic Municipal pentru Copii, str. Constantin Negruzzi, 3 CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
29.04.20 10:39
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
29.04.20 10:39
duae.doc
Documentele la ofertă
29.04.20 10:39
anunt de participare.docx
tenderNotice
29.04.20 10:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 304 734 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 328 202,30 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări