1
Perioada de actualizare
de la 24.04.2020 13:29
până la 06.05.2020 14:35
2
Propunerea ofertelor
de la 06.05.2020 14:35
până la 13.05.2020 14:35
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 220 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 apr 2020, 13:29 - 6 mai 2020, 14:35
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mai 2020, 14:35 - 13 mai 2020, 14:35
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2: Prelungirea subscripției FortiClient EMS
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 apr 2020, 10:44
Valoarea estimată (fără TVA)
220 000 MDL
Achizitii.md ID
21022270
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
20 mai 2020 03:00 - 8 iun 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prelungirea subscripției FortiClient EMS CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
24.04.20 13:29
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
24.04.20 13:29
Documentatia_standard_bunuri
Documentele la ofertă
Documentația standard
24.04.20 13:29
Anunt de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
24.04.20 13:29
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
24.04.20 13:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 211 270 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate de Autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări