Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21022248
1
Perioada de actualizare
de la
23.04.2020 14:20
până la 28.04.2020 14:00
până la 28.04.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
28.04.2020 14:00
până la 05.05.2020 15:00
până la 05.05.2020 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
347 720 MDL
Perioada clarificărilor:
23 apr 2020, 14:20 - 28 apr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2020, 14:00 - 5 mai 2020, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a acoperișului sălii de ședințe a Consiliului Raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni, după calamitățile din 24 februarie 2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2020, 14:20
Data ultimilor modificări
23 apr 2020, 17:05
Achizitii.md ID
21022248
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari cop acoperiș.semnat.pdf
documentatia_standard_lucrari cop acoperiș.semnat.pdf
Documentele la ofertă
23.04.20 14:20
anunt_de_participare acoperiș.semnat.pdf
anunt_de_participare acoperiș.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.04.20 14:20
Data:
23 apr 2020, 17:05
Subiectul întrebării:
Garantia pentru lucrari
Întrebare:
Buna ziua termenul de garantie asupra lucrarilor 10 ani, unde ati vazut asa garantii?
Răspuns (24 apr 2020, 12:33):
Bună ziua, ca răspuns la întrebarea dvs Vă informăm, că însăși tabla profilată care se propune de a fi instalată trebuie să aibă garanție de minimum 25 de ani, iar lemnul care trece prin tratament antiseptic, ignifug, este pregătit pentru o perioadă de 40-50 de ani, fapt confirmat în Memorium explicativ al proiectului.
Astfel, autoritatea contractantă a ales o garanție, pot afima, minimă în comparație cu analizele reale.
Data:
24 apr 2020, 14:12
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, incarcati va rog caietul de sarcini in Word.
Răspuns (24 apr 2020, 18:24):
Stimați eventuali participanți, noi ca autoritate am anunțat procedura cu toate documentele necesare și v-am dat la dispoziție termen pentru pregătirea ofertelor, fiți obiectivi și rezonabili de a îndeplini și prezenta oferta tehnică conform cerințelor prezentate.
”Reparația capitală a acoperișului sălii de ședințe a Consiliului Raional Căușeni din bd. M. Eminescu 31, or. Căușeni, după calamitățile din 24 februarie 2020”
Data:
27 apr 2020, 09:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua
Publica-ti va rog caietul de sarcini
Răspuns (27 apr 2020, 10:44):
Bună ziua, caietul de sarcini este parte a Documentației Standard, fiți buni și studiați documentele. CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU
CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI
SECȚIUNEA 1. LUCRĂRI
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK