Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21022157
1
Perioada de actualizare
de la
17.04.2020 15:54
până la 27.04.2020 14:00
până la 27.04.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
27.04.2020 14:00
până la 18.05.2020 14:00
până la 18.05.2020 14:00
3
Licitaţie
de la
19.05.2020 13:00
până la 19.05.2020 15:14
până la 19.05.2020 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 652 755 MDL
Perioada clarificărilor:
17 apr 2020, 15:54 - 27 apr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 apr 2020, 14:00 - 18 mai 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Tehnică de calcul și mijloace periferice pentru Inspectoratul General al Poliției
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2020, 15:54
Data ultimilor modificări
23 apr 2020, 15:34
Achizitii.md ID
21022157
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Stație de lucru Varianta III performant pentru CTCEJ
Buget: 100000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
17.04.20 15:54
caiet de sarcini.docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini.docx
ID: ad4715c3-3eca-4676-8a42-9b8656819a5f
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.docx
ID: ad4715c3-3eca-4676-8a42-9b8656819a5f
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
23.04.20 15:34
Stație de lucru Varianta I
Data:
22 apr 2020, 09:00
Subiectul întrebării:
Porturi VIdeo
Întrebare:
Buna ziua! În caietul de sarcini este solicitat: Lotul 1 - 1.10. Ports min.2 porturi video digitale fără adaptor (DP și HDMI) și 2.11. Conectivitate prin port video digital (DP și HDMI); *conexiunea cu blocul de sistemă prin cablu direct fără utilizarea adaptoarelor secundare. Solicităm respectuos permisiunea de a propune în loc de DP și HDMI pe blocul de sistem, 2 x DP. Venim cu propunerea deoarece DP dispune de parametri tehnici superiori portului HDMI (asigură rezoluție 16K (HDMI doar 10K), DP dispune de capacitate de schimb date 80Gb/s (HDMI - 48Gb/s), posibilitatea de a conecta mai multe monitoare dintr-un singur port, etc. Referitor la punctul 2.1, conectarea monitorului la un port HDMI va fi realizată prin cablu de conexiune DP – HDMI (inclus), fără utilizarea vreunui adaptor. Această configurație va permite conectarea unui monitor secundar atât prin HDMI cât și prin intermediul DP.
Răspuns (23 apr 2020, 15:21):
Autoritatea contractantă a descris bunurile solicitate în conformitate cu art. 37 din Legea nr.131/2015 ˝ Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor˝. Se solicită prezența porturilor DP și HDMI pentru a avea posibilitatea conectării a altor dispozitive care au doar un port (DP sau HDMI), fără folosirea adaptoarelor, cu cablurile originale a producătorilor. Cablurile de conexiune DP – HDMI menționate de dumneavoastră nu sunt produse de către producătorii (Brand Name International) și necesită a fi achiziționate de la alți producători decît cei a blocului de sistem și a monitorului. Acest fapt este inadmisibil pentru autoritatea contractantă. Cerința menționată nu diminuează concurența și nu limitează nici un producător. Suplimentar vă informăm că toată documentația de atribuire a procedurii a fost coordonată cu Agenția Guvernare Electronică în conformitate cu H.G. 544/2019.
Data:
22 apr 2020, 11:51
Subiectul întrebării:
14. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora si a criteriilor de selectie
Întrebare:
Conform sub-punctului 6 din FDA Beneficiarul solicita "Autorizare de la producător, cu indicarea numărului licitației și denumirea autorității contractate căreia ii este adresata oferta. (pentru lotul 1,2,3,5)".
Dorim sa menționam faptul, ca Producătorii prezenți pe teritoriul Republicii Moldova și care își desfășoară activitatea prin intermediul rețelelor de Distribuitori oficiali, precum HP, DELL, ACER, LENOVO, FUJITSU, autorizează doar cite un singur partener/participant pentru licitație, in raport cu numărul cu mult mai mare și mai larg a operatorilor economici potential participanți pentru a propune oferte in licitație.
Astfel, prin aceasta condiție impusa de către Beneficiar se limitează și se reduce numărul participanților și numărul ofertelor, care pot fi depuse in aceasta licitație, respectiv nu va fi asigurata o concurenta sănătoasa, nu se va asigura transparenta și utilizarea eficientă a banilor publici, ceea ce contravine legislației in vigoare Articolul 7. Principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice
Solicitam excluderea actului dat, care doar restricționează participarea larga a operatorilor economici și deminuiaza :
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
b) transparenţa achiziţiilor publice;
c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
i) proporţionalitate;
j) recunoaştere reciprocă;
k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Răspuns (24 apr 2020, 09:36):
Cu privire la clarificarea adresată vă comunicăm următoarele:
1.Fiecare producător are o rețea de parteneri care au dreptul de a vinde produsele acestuia pe un anumit teritoriu. Producătorul nu poate refuza eliberarea autorizației pentru partener dacă acesta îndeplinește cerințele producătorului privind comercializarea și deservirea produselor. În cazul în care producătorul refuză eliberarea autorizației acest lucru ține de politica sa și de relațiile cu partenerii săi.
2.În baza autorizației de la producător participantul va argumenta în caz de necesitate prețul anormal de scăzut a ofertei în conformitate cu art.70 al Legii 131/2015.
3.Autorizația de la producător are rol de a asigura autoritatea contractantă precum că bunurile produse vor fi deservite la service centru autorizat a producătorului.
Riscul lipsei autorizației de la producător constă în faptul că inițial bunurile oferite sunt predestinate pentru altă regiune/țară care ulterior va fi ca temei pentru producător în refuzul deservirii pe garanție sau prelungirii acesteia.Autorizația de la producător este considerată un criteriu privind demonstrarea capacității tehnice și profesionale a participantului și nu vine în contradicție cu legislația în vigoare.
Stație de lucru Varianta II (all-in-one)
Data:
22 apr 2020, 15:44
Subiectul întrebării:
Min 4-cores Procesor, Frecvența de bază min. 2,1 GHz, min 9MB cache; min. Generația lansată după 01.01.2019,
Întrebare:
Conform specificatiei indicate la procesor, totalitatea parametrilor indicati si in acelasi timp generatia procesorului lansata dupa 01.01.19 nu corespunde nici unui procesor disponibil la cei mai mari producatori de procesoare, Intel si AMD, sau va rugam sa indicati o lista de procesoare refereinta. In acelasi timp cel mai apropiat procesor care corespunde tuturor cerintelor solicitate in ansamblu, este mult mai performant de cit cel solicitat. In acest context cerem revizuirea specificatiilor minimie a procesorului, sau indicarea performantei procesorului dupa punctaj benchmark.
Răspuns (23 apr 2020, 15:32):
Prin fraza generația lansată după 01.01.2019 se are învedere lansarea procesorului. Respectiv pentru toate loturile care prezumă achiziționarea calculatoarelor se solicită ca procesorul să fie lansat după 01.01.2019. Din seria intel sunt procesoare de generația 9 sau 10 ca exemplu I5 - 9500T, I5 - 9600T, I5- 9600F și altele, din seria amd ryzen 3000/4000. Modelele menționate sunt date ca exemplu și nu limitează OE doar la acestea se acceptă oricare procesor care corespunde cerințelor minime solicitate.Suplimentar vă informăm că autoritatea contractantă va modifica caietul de sarcini în partea ce ține de data lansării procesorului.
Data:
24 apr 2020, 10:14
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 apr 2020, 15:32):
Întrebare:
Procesoarele indicate de dstra, "generația 9 sau 10 ca exemplu I5 - 9500T, I5 - 9600T, I5- 9600" sunt considerabil mai performante si respecitv mai scumpe de cit specificatia solicitata ""Min 4-cores Procesor, Frecvența de bază min. 2,1 GHz, min 9MB cache; min. Procesorul lansat după 01.01.2019." In acest context solicitam revizuirea specificatiilor minimie a procesorului, sau indicarea performantei procesorului dupa punctaj benchmark.
Răspuns (24 apr 2020, 11:02):
Autoritatea contractantă a calculat valoare estimativă conform legislației în vigoare. Totodată vă informăm că AC are dreptul de a achiziționa bunuri a căror valoare nu depășește valoare estimată cu 30%. Respectiv operatorii economici au posibilitatea să ofere o suma mai mare decît cea estimată. Specificațiile tehnice au fost elaborate în conformitate cu art. 37 din Legea nr.131/2015 ˝ Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor˝ în dependență cu necesitățile AC. Specificațiile tehnice sunt minime solicitate și sunt obligatorii pentru participanți.
Data:
24 apr 2020, 11:22
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 apr 2020, 15:21):
Întrebare:
"Cablurile de conexiune DP – HDMI menționate de dumneavoastră nu sunt produse de către producătorii (Brand Name International) și necesită a fi achiziționate de la alți producători decît cei a blocului de sistem și a monitorului." - este informatie eronata, intrucit toti broducatorii de calculatoare de nivel mondial, asa ca HP, DELL, ACER, LENOVO, FUJITSU etc. pot oferi impreuna cu echipamentele livrate si adaptoare de tip "Dongle". In acest context solicitam modificarea caietului de sarcini si acceptarea ofertelor cu 2 porturi DP si folosirea adaptoarelor.
Răspuns (27 apr 2020, 13:23):
Opțiunea de a oferi 2 porturi (DP și HDMI) este disponibilă pentru toți sau majoritatea producătorilor brand name și nu este specifică doar unui singur producător. O alternativă în cazul în care nu puteți oferi 2 porturi (DP și HDMI) ar fi instalarea unui video card discret care va avea aceste două porturi. Cerințele din caietul de sarcini sunt egale pentru toți participanții și sunt obligatorii.
Data:
24 apr 2020, 11:26
Subiectul întrebării:
Răspuns (23 apr 2020, 15:32):
Întrebare:
"Autoritatea contractantă a calculat valoare estimativă conform legislației în vigoare" - va rugam in acest caz sa indicati in baza carui articol al legislatiei in vigoare se calculeaza valoarea esimativa a achipamentelor.
Răspuns (24 apr 2020, 13:40):
Modalitățile de calculare a valorii estimate sunt descrise la art. 4 din Legea 131/2015.
Data:
27 apr 2020, 11:14
Subiectul întrebării:
Cartelă grafică
Întrebare:
Punctul caietului de sarcini 1.7, Video card: Integrată sau discretă
Rugăm să concretizați dacă este posibil să oferim un video card produs de o altă companie decât cea producătoare a blocului de sistem. La baza acestei precizări le punem cerințele menționate în următorul punct:- Computer: Brand Name recunoscut internațional: Blocul de sistem, monitor, tastatura și mouse de la același producător.Spekers – de producător recunoscut internațional și poate să difere de producătorul blocului de sistem/
mulțumesc tare mult
Răspuns (27 apr 2020, 12:47):
În cazul că se propune video card discretă aceasta trebuie să fie de același producător (Brand name) ca și blocul de sistem și instalată de către producător la uzina producătoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK