Achiziţie publică
21021959
Lotul 1 Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2020 16:40
până la 17.04.2020 17:00
până la 17.04.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.04.2020 17:00
până la 23.04.2020 10:00
până la 23.04.2020 10:00
3
Licitaţie
24.04.2020 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2020, 16:40 - 17 apr 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 apr 2020, 17:00 - 23 apr 2020, 10:00
Începutul licitației:
24 apr 2020, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Servicii de suport sistemul financiar FMS.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu)
• 1С: Enterprise 8 – Specialist
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Platforme de virtualizare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
2. Servicii de modificare a sistemului financiar FMS
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• 1С: Enterprise 8 - Profesional (Platforma, Contabilitate, ERP, Salariu)
• 1С: Enterprise 8 – Specialist
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Platforme de virtualizare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare pentru sistemul financiar FMS constituie 23 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 apr 2020, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
11 000 MDL
Achizitii.md ID
21021959
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform caeitului de sarcini
Durata contractului
4 mai 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport și modificare sistemul financiar FMS
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentație Standard
8.04.20 16:40
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
1 097 008 MDL
Statut:
Învingător
Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
29.05.20 11:34
Motivul: Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
ID: 07f5a82a-12eb-43c6-94eb-77116b2c1fdb
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:05
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
informatia generala.signed.pdf
informatia generala.signed.pdf
ID: 2b1cba5d-0aa8-4b32-9c73-c570ee1d02dc
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.04.20 09:10
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificat intreprindere_.signed.pdf
certificat intreprindere_.signed.pdf
ID: 5cb19fe4-8c7b-4b1f-a911-500a8c1733f6
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
ID: 84ffbd28-2f98-4932-9fe2-1087ea9a0076
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
22.04.20 14:05
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificate specialisti.signed.pdf
certificate specialisti.signed.pdf
ID: e5d4c481-f585-49f7-b16d-fe6644dc1e55
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificat partener.signed.pdf
certificat partener.signed.pdf
ID: f13ed900-2dc1-4698-a293-db7291754015
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK