Achiziţie publică
21021959
Lotul 2 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2020 16:40
până la 17.04.2020 17:00
până la 17.04.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.04.2020 17:00
până la 23.04.2020 10:00
până la 23.04.2020 10:00
3
Licitaţie
24.04.2020 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2020, 16:40 - 17 apr 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 apr 2020, 17:00 - 23 apr 2020, 10:00
Începutul licitației:
24 apr 2020, 15:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 18 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 2:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 18 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 apr 2020, 16:40
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21021959
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform caeitului de sarcini
Durata contractului
4 mai 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) (lista în Anexa 2)
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentație Standard
8.04.20 16:40
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
798 336 MDL
Statut:
Învingător
Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
29.05.20 11:34
Motivul: Operatorul economic corespunde tuturor cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
descrierea centrului de deservire.signed.pdf
ID: 07f5a82a-12eb-43c6-94eb-77116b2c1fdb
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:05
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
informatia generala.signed.pdf
informatia generala.signed.pdf
ID: 2b1cba5d-0aa8-4b32-9c73-c570ee1d02dc
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
23.04.20 09:09
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificat intreprindere_.signed.pdf
certificat intreprindere_.signed.pdf
ID: 5cb19fe4-8c7b-4b1f-a911-500a8c1733f6
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
05_certificat de lipsa restantelor_08.04.2020.signed.pdf
ID: 84ffbd28-2f98-4932-9fe2-1087ea9a0076
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
22.04.20 14:05
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificate specialisti.signed.pdf
certificate specialisti.signed.pdf
ID: e5d4c481-f585-49f7-b16d-fe6644dc1e55
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:04
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
certificat partener.signed.pdf
certificat partener.signed.pdf
ID: f13ed900-2dc1-4698-a293-db7291754015
Documente de calificare
Data încărcării:
22.04.20 14:03
Data deschiderii:
23.04.20 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK