Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
27.03.2020 15:54
până la 02.04.2020 13:30
până la 02.04.2020 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la
02.04.2020 13:30
până la 07.04.2020 11:00
până la 07.04.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
112 500 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mart 2020, 15:54 - 2 apr 2020, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
2 apr 2020, 13:30 - 7 apr 2020, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Sistem de osmoză industrial
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2020, 15:54
Data ultimilor modificări
30 mart 2020, 15:29
Achizitii.md ID
21021758
MTender ID
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
f4.1și f4.2.docx
Istoricul documentului
-
f4.1și f4.2.docx
ID: 5347f114-064d-481c-a023-d5bd9a4a3c2d
Documentele la ofertă
-
f4.1și f4.2.docx
ID: 5347f114-064d-481c-a023-d5bd9a4a3c2d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
30.03.20 15:29
invitație.docx
Istoricul documentului
-
invitație.docx
ID: a90ff385-035e-4fba-ad6e-8341fc5f350d
Documentele la ofertă
-
invitație.docx
ID: a90ff385-035e-4fba-ad6e-8341fc5f350d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
30.03.20 15:29
Data:
30 mart 2020, 11:11
Subiectul întrebării:
Clarificari si precizari
Întrebare:
Bună ziua,
Vă rog mult să concretizați urmatoarele momente:
1. Ati indicat rata de filtrare de minim 3000 GPD ceea ce reprezintă aproximativ 500L/ora. In acest caz, nu este nevoie de capacitate de apa și de pompa de ridicare presiune la iesire, pentru că capacitatea membranelor permite fluxul de iesire necesar. Insă aceste membrane de capacitate mare, sunt foarte costisitoare.
2. Ati indicat ca trebuie sa fie conectat la autoclave. Care este numărul de autoclave, capacitatea lor, modelul, producătorul, etc.
3. Ati indicat este necesara - conectarea la sistemul de dedurizare existent. Care este starea tehnica a sistemului de dedurizare existent (uzura)? Va permite capacitatea lui de dedurizare, sa acopere necesitatea de apa pentru sistemul de RO care va fi instalat, autoclavele si iesirea separate, sau va fi necesar de mărit capacitatea sistemului existent de dedurizare?
4. Ati indicat robinet separate cu UV. Unde va fi amplasat acest robinet față de sitemul de RO. Indicati metrajul ?, Care va fi consumul la acest robinet?
Va multumesc, anticipat!
Răspuns (30 mart 2020, 15:28):
1. Anunțul de participare a fost modificat, iar volumul de apă necesar a fost redus la 1500 GPD ce reprezintă 234 litri pe ora este calculat pentru 2 autoclave și o ieșire separată de apă pentru laborator.
2. Inițial va fi instalat 1 autoclav Model: TBT Plusteam 1L, volum de 205 L, pentru al doilea va fi pregătită ieșirea separate.
3. Sistemul de dedurizare existent Model: F133-STC este nou, 6 luni de exploatare, și are o capacitate de dedurizare de aproximativ 1500 litri pe oră și este suficient pentru sistemul necesar.
4. Robinetul de apă pentru tratarea cu UV va fi amplasat în aceeași sală ca și sistemul de osmoză inversă la o distanță nu mai mare de 2 metri, capacitatea maximă necesară de apă filtrată cu UV va fi de 50 – 70 litri pe zi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK