1
Perioada de actualizare
de la 17.03.2020 08:41
până la 02.04.2020 11:58
2
Propunerea ofertelor
de la 02.04.2020 11:58
până la 10.04.2020 11:58
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mart 2020, 8:41 - 2 apr 2020, 11:58
Perioada de depunere a ofertelor: 2 apr 2020, 11:58 - 10 apr 2020, 11:58
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Turtureanu
Telefonul de contact
022504891
Datele achizitiei
Data publicării
17 mart 2020, 8:31
Data ultimilor modificări
30 mart 2020, 10:31
Valoarea estimată (fără TVA)
950 000 MDL
Achizitii.md ID
21021331
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 mai 2020 08:00 - 30 dec 2020 08:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020 CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 4.signed.pdf anexa nr. 4.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 4
17.03.20 08:41
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
17.03.20 08:41
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
17.03.20 08:41
anexa nr. 5.signed.pdf anexa nr. 5.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 5
17.03.20 08:41
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.word
17.03.20 08:41
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
17.03.20 08:41
anexa nr. 2.signed.pdf anexa nr. 2.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 2
17.03.20 08:41
anexa nr. 3.signed.pdf anexa nr. 3.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 3
17.03.20 08:41
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
17.03.20 08:41
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
17.03.20 08:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 464 302,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 486 260 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 745 508,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S.C. "NET-ADV" S.R.L

Preţul ofertei: 804 859,09 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

WEB-SOLUTION GROUP

Preţul ofertei: 956 972 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020
Data:
30 mart 2020, 10:31
Subiectul întrebării:
Актуальность тендера
Întrebare:
Добрый день,в связи с обстановкой в стране/мире - тендер актуален? Сроки остаются теми же или будет продление сроков? Государственные структуры не работают и большинство справок невозможно получить в данный момент ( справка из налоговой, казьер журидик....) Что делать с этими документами и будет ли их отсутствие влиять на решение комиссии?
Răspuns (31 mart 2020, 11:58):
Bună ziua, deschiderea ofertelor privind achiziționarea serviciilor de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser pentru 8 luni ale anului 2020 va avea loc pe data de 08.04.2020 ora 10:00. Totodată, luând în considerare că, potrivit art. 1 din Hotărârea Parlamentului nr. 55 din 17.03.2020 privind declararea stării de urgență, perioada 17 martie – 15 mai 2020 se declară stare de urgență pe întreg teritoriul Republicii Moldova și în legătură cu imposibilitatea prezentării de către operatorii economici a documentelor solicitate în anunțul de participare, Agenția Servicii Publice acceptă Documentul Unic de Achiziții European semnat electronic prin care aceştia îşi vor asuma responsabilitatea asupra informaţiei prezentate privind lipsa antecedentelor penale şi restanţelor faţă de bugetul public naţional. Totodată, operatorul economic va prezenta Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și ultimul raport financiar cu ștampila Biroului Național de Statistică sau cu prezentarea unei recipise privind confirmarea înregistrării și verificării on-line, deoarece prezentarea actelor respective nu necesită deplasarea operatorilor economici la oficiul instituțiilor competente.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări