1
Perioada de actualizare
de la 10.03.2020 16:46
până la 21.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2020 15:00
până la 01.04.2020 11:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2020, 16:46 - 21 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2020, 15:00 - 1 apr 2020, 11:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a Centrului Consultativ Diagnostic, mun. Chișinău str. Vadul lui Vodă 80.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Evghenia Danu
Telefonul de contact
069690884
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2020, 16:20
Data ultimilor modificări
10 mart 2020, 16:46
Valoarea estimată (fără TVA)
2 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21021058
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vadul lui Vodă,80
Durata contractului
20 apr 2020 16:45 - 31 dec 2020 16:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a Centrului Consultativ Diagnostic, mun. Chișinău str. Vadul lui Vodă 80. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc.stand semnat.pdf doc.stand semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.03.20 16:46
duae semnat.pdf duae semnat.pdf
Documentele la ofertă
10.03.20 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Hiperteh

Preţul ofertei: 1 199 673,95 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cons Art Engineering

Preţul ofertei: 1 214 313,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 1 241 491,66 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Consit PRO

Preţul ofertei: 1 726 057,57 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări