Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21021050
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
120 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 mart 2020, 15:52 - 17 mart 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 mart 2020, 16:00 - 22 mart 2020, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație (restabilire) a platformei cîntarului amplasat pe teritoriul Postului Vamal Leușeni
Informația despre anulare
Motivul anulării
în conformitate cu prevederile art 71 alin. (1) pct b) IP CTIF a decis a nula procedura de achizitie
deoarece, numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Art.150 din Regulamentul privind achiziționarea de lucrări aprobat prin HG nr.669/2016 prevede: Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Astfel grupul de lucru anuleaza procedura de achizitie, urmind sa republicam din nou procedura de achiziționarea a Lucrărilor de restabilire a platformei cintarului
deoarece, numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Art.150 din Regulamentul privind achiziționarea de lucrări aprobat prin HG nr.669/2016 prevede: Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în următoarele cazuri:
1) nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite;
Astfel grupul de lucru anuleaza procedura de achizitie, urmind sa republicam din nou procedura de achiziționarea a Lucrărilor de restabilire a platformei cintarului
Data anulării
27 mart 2020, 13:54
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2020, 15:52
Data ultimilor modificări
27 mart 2020, 13:54
Achizitii.md ID
21021050
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK