1
Perioada de actualizare
de la 06.03.2020 15:49
până la 11.03.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2020 16:00
până la 15.03.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 16.03.2020 11:00
până la 16.03.2020 14:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mart 2020, 15:49 - 11 mart 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2020, 16:00 - 15 mart 2020, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ciupicii pot fi confecţionaţi din cauciuc ori alte materiale similare rezistente la multiple deformaţii şi apă, pe un termen de uz în condiţii obişnuite nu mai puţin de 1 an. Culorile ciupicilor trebuie să fie albastru-închis, gri-închis sau negru. Ciupicii trebuie să dispună de marcajul privind mărimea. Întregul lot să fie de una din culorile menţionate mai sus. Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Ofertanţii pentru prezenta poziţie vor prezenta mostrele în decurs de 3 zile de la termenul limită de deschidere a ofertelor. Termen de livrare:
500 per. - pînă la 16.04.2020;
2500 per. - pînă la 01.07.2020.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Conovalova Olga
Telefonul de contact
022-25-21-49
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2020, 15:22
Data ultimilor modificări
6 mart 2020, 15:49
Valoarea estimată (fără TVA)
75 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21020910
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pietrarilor, 3
Durata contractului
27 mart 2020 15:30 - 30 dec 2020 15:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ciupici de cazarmă CPV: 18400000-3 - Îmbrăcăminte specială şi accesorii
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
Specificaţii de preţ Specificaţii de preţ
Specificaţie tehnică
Specificaţii de preţ
6.03.20 15:49
DUAE
Criterii de eligibilitate
Documentul unic de achiziții european
6.03.20 15:49
Anunt de participare.signed Anunt de participare.signed
tenderNotice
Anunt de participare
6.03.20 15:49
Specificaţii tehnice Specificaţii tehnice
Specificaţie tehnică
Specificaţii tehnice
6.03.20 15:49
FDA.signed FDA.signed
Criterii de evaluare
Fișa de date a achiziției
6.03.20 15:49
Documentatia standard Documentatia standard
Model de сontract
Documentatia standard
6.03.20 15:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 71 850 MDL
Statut: Învingător
Motivul: La lotul "Ciupici de cazarmă”, unicul ofertant este SRL „Deniadi”. în urma examinării documentelor ce constituie oferta şi a mostrei, prezentate de către operatorul economic SRL „Deniadi”, pentru lotul menţionat, s-a constatat că acestea corespund cerinţelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări