Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 556 005,80 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2020, 13:41 - 13 mart 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2020, 11:00 - 19 mart 2020, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -20.08.2020
II parte până – 20.08.2021

Informația despre anulare
Motivul anulării
în conformitate cu anunțarea stării de urgență pe perioada 17.03.2020 – 15.05.2020 prin Hotărârea Parlamentului nr. 55/2020 art.1 art.3, Deciziei Comisiei pentru situații excepționale a mun. Chișinău nr. 10 din 10.04.2020 pct. 3, 4, 5, tot odată și lipsa surselor financiare.
În temeiul art. 71 alin. (1) lit. g)
Data anulării
15 mai 2020, 11:05
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2020, 13:41
Data ultimilor modificări
15 mai 2020, 11:05
Achizitii.md ID
21020836
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
6 mart 2020, 17:28
Subiectul întrebării:
3.Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări: -ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din FDA „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative; -dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?
Răspuns (9 mart 2020, 11:29):
Poate fi folosit orice soft la formarea devizului. La pct. 4 sa avut în vedere că OE trebuie să prezinte devizele de cheltuieli forma F 3,5,7.
Data:
7 mart 2020, 13:47
Subiectul întrebării:
Anunt de participare. Punct 10.
Întrebare:
Explicat, va rog, ce inseamna: I parte si II parte.
Răspuns (9 mart 2020, 12:10):
instituțiile au un anumit buget alocat pentru anul 2020 care este mai mic de căt necesitatea lucrărilor care trebuie fi executate - OE câștigător vor executa lucrări în valoarea alocată pentru anul 2020 asta este I parte. restul lucrări și achitarea acestora vor fi efectuate în anul 2021. este partea II.
Data:
9 mart 2020, 12:15
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In acest contecst indicati va rog care lucrari de bot executa in annul 2020 si respectiv in Un an nu vor functiona conform destination incaperile unde se executa repatatia? De exemplu spalatariile sau blocurile sanitare sau alimentare! Nu duceti oamenii in eroare mai ales daca bugetul pentru anul 2021 nu este aprobat!
Răspuns (9 mart 2020, 15:29):
Nu videm prin ce ducem oameni în eroare OE a fost oferită informația deplină privind cantitatea lucrărilor necesare care sunt menționate în CS publicat și anunț. Volumurile de lucrări vor fi stabilite reișind din rezultatele concursului și suma propusă de OE care va fi desemnat câștigător.
Data:
9 mart 2020, 15:32
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Repatam intrebarea incaperile nu vor functiona cu reparatia pe jumatate?
Răspuns (9 mart 2020, 16:03):
OE vor incepe efectuarea lucrărilor pe perioada ce instituția va fi în vacanță. OE va efectua reparația în așa mod ca funcționarea instituției să fie posibilă după finisarea reparației de I etapă și eșirea instituției din vacanță. Dacă reușiți puteți executa toate lucrările, dar o să fie achitat numai o parte din lucrări în valoarea sumei aprobate pentru anul 2020 și restul sumei va fi achitat în anul 2021.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.