1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2020 10:58
până la 13.03.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.03.2020 10:00
până la 24.03.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2020, 10:58 - 13 mart 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2020, 10:00 - 24 mart 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație (cu piese incluse din partea operatorului economic): –Schimbarea unităților de stocare a informației Rec_BOX RDD_0.1-RDD. * Trimestrial și intervenții în urma solicitărilor de către inginerul local.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2020, 10:48
Data ultimilor modificări
3 mart 2020, 14:26
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21020686
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 apr 2020 03:00 - 30 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
5.CT TOSHIBA Aquilion PRIME TSX-303A/AC (reparație) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
5.duae.pdf 5.duae.pdf
Documentele la ofertă
3.03.20 10:58
4.doc. standart (ld-servicii).doc
Documentele la ofertă
3.03.20 14:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Moldan Service

Preţul ofertei: 17 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MEDEXCOM-TEH SRL

Preţul ofertei: 25 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări