1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2020 09:43
până la 04.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2020 15:00
până la 09.03.2020 11:00
3
Licitaţie
de la 10.03.2020 14:00
până la 10.03.2020 14:51
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 437 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2020, 9:43 - 4 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2020, 15:00 - 9 mart 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Obiectul de achiziție reprezintă calculatoare și accesorii necesare pentru ele, proiectoare, imprimante, etc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Gh. Iablocikin 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botezatu Ion
Telefonul de contact
067728589
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2020, 9:43
Data ultimilor modificări
27 febr 2020, 14:03
Achizitii.md ID
21020385
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_tic_25.02.2020.pdf anunt de participare_tic_25.02.2020.pdf
tenderNotice
Anunț de participare format PDF
27.02.20 11:24
documentatia_standard_cop_echipament informatic_ 2020.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.02.20 11:24
duae echipament informatic 2020.doc
Documentele la ofertă
DUAE.
27.02.20 11:24
anunt de participare_tic_25.02.2020.docx
tenderNotice
Anunț de participare format Word
27.02.20 14:03
Multiplicator digital.
Data:
26 febr 2020, 18:15
Subiectul întrebării:
Parametru Card feed
Întrebare:
Buna ziua ! In Lotul nr.1 Multiplicator digital - au fost solicitate urmatoare parametri tehnici : sistemul RISO iQuality ; Card feed Kit, S-3451 si dispozitiv de alimentare hartie groasa Card fed. Parametri indicate apartin brandului Riso unde sunt indicate componente si modele concrete. Va rugam sa excludeti aceste specificatii conform Legii achizitii publice. Va multumim !
Răspuns (27 febr 2020, 09:40):
Buna ziua. Am verificat cele solicitate de D-stre. Observațiile sunt luate în considerație și se vor corecta în documentația de atribuire. Vă mulțumim.
Data:
28 febr 2020, 15:35
Subiectul întrebării:
Document „Împuternicire”
Întrebare:
Vă rugăm să explicați ce fel de document se înțelege „Împuternicire”. Vă rugăm să dați o decriptare.
Răspuns (28 febr 2020, 15:53):
Se are în vedere împuternicirea unei persoane care v-a fi responsabilă de această procedură (dacă este cazul desigur.).
Data:
28 febr 2020, 15:37
Subiectul întrebării:
Document „Împuternicire”
Întrebare:
Vă rugăm să explicați ce fel de document se înțelege „Împuternicire”. Vă rugăm să dați o decriptare.
Răspuns (28 febr 2020, 15:53):
Se are în vedere împuternicirea unei persoane care v-a fi responsabilă de această procedură (dacă este cazul desigur.).
Data:
4 mart 2020, 14:38
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă
Întrebare:
În lista documentației pentru oferta este scris: Garanția pentru ofertă - original confirmat prin semnătura / ștampila participantului. Obligatoriu. Iar, în DOCUMENTAŢIA STANDARD este scris: Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de: 0% din valoarea ofertei fără TVA. Vă rugăm să specificați dacă să plătiți o garanție sau nu?
Răspuns (4 mart 2020, 14:49):
E o greșală tehnică. Garanția pentru ofertă nu se cere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.