1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2020 16:22
până la 02.03.2020 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2020 16:30
până la 09.03.2020 16:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 548 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2020, 16:22 - 2 mart 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2020, 16:30 - 9 mart 2020, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Publicitate
Publicitate

Servicii de întreținere a utilajului medical al ANSP

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corneliu Roșca
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2020, 16:22
Data ultimilor modificări
26 febr 2020, 15:32
Achizitii.md ID
21020371
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
26.02.20 13:52
specificații de preț f4.2.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 14:44
anunt de participare deservire.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
specificații de preț f4.2.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
duae.doc
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
specificaţii tehnice f 4.1.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
doc. standard bun. serv. cop.doc
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
Data:
26 febr 2020, 12:03
Subiectul întrebării:
procedura achiiției
Întrebare:
Este corect indicat că ați inițiat Achiziție cu costuri mici la valoarea estimată de 548 500?
Răspuns (26 febr 2020, 16:22):
Conform site achizitii.md, prin procedura COP servicii, se pot introduce max. 84 loturi, doar prin licitatie electronica indiferent de numarul loturilor. Anuntul de participare introdus contine 93 loturi, pentru a fi posibil de introdus procedura, s-a introdus prin procedura de achizitie publica de valoare mica.
Data:
27 febr 2020, 10:20
Subiectul întrebării:
Schimbul pieselor
Întrebare:
Buna ziua, explicati va rog ce presupuneti sub schimbul pieselor? Doar manipularea de a le schimba sau si costul lor?
Răspuns (28 febr 2020, 15:12):
In pretul procedurii de achizitie publica este inclus pretul serviciilor de schimbarea a pieselor nu si pretul pieselor de schimb pentru utilaj medical.
Data:
27 febr 2020, 10:34
Subiectul întrebării:
schimbul consumabilelor necesare pentru funcționarea corectă a aparatului?
Întrebare:
Va rugam sa explicati fraza -"inclusiv schimbul consumabilelor necesare pentru funcționarea corectă a aparatului " ? Aveti in vedre numei lucrul ( serviciile ) de scimb a consumabilelor necesare, sau si consumabilelle in sine?
Răspuns (28 febr 2020, 15:32):
In pretul procedurii de achizitie publica este inclus pretul serviciilor de schimbarea a pieselor nu si pretul pieselor de schimb pentru utilaj medical.
Data:
2 mart 2020, 09:11
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor
Întrebare:
in punctul 7. CERINTE - Dv. cereti Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal - insa certificatul elibert de fisc este CERTIFICATUL privind lipsa sau existenta restanțelor față de bugetul public national . Ce certificat aveti in vedere DV? Denumirea precisa!
Răspuns (2 mart 2020, 10:17):
Certificat privind lipsa sau existenta restanțelor față de bugetul public national.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.