1
Perioada de actualizare
de la 25.02.2020 16:22
până la 02.03.2020 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2020 16:30
până la 09.03.2020 16:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 548 500 MDL
Perioada clarificărilor: 25 febr 2020, 16:22 - 2 mart 2020, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2020, 16:30 - 9 mart 2020, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de întreținere a utilajului medical al ANSP

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corneliu Roșca
Telefonul de contact
022574519
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2020, 16:22
Data ultimilor modificări
26 febr 2020, 15:32
Achizitii.md ID
21020371
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
26.02.20 13:52
specificații de preț f4.2.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 14:44
anunt de participare deservire.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
specificații de preț f4.2.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
duae.doc
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
specificaţii tehnice f 4.1.docx
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
doc. standard bun. serv. cop.doc
Documentele la ofertă
26.02.20 15:32
Data:
26 febr 2020, 12:03
Subiectul întrebării:
procedura achiiției
Întrebare:
Este corect indicat că ați inițiat Achiziție cu costuri mici la valoarea estimată de 548 500?
Răspuns (26 febr 2020, 16:22):
Conform site achizitii.md, prin procedura COP servicii, se pot introduce max. 84 loturi, doar prin licitatie electronica indiferent de numarul loturilor. Anuntul de participare introdus contine 93 loturi, pentru a fi posibil de introdus procedura, s-a introdus prin procedura de achizitie publica de valoare mica.
Data:
27 febr 2020, 10:20
Subiectul întrebării:
Schimbul pieselor
Întrebare:
Buna ziua, explicati va rog ce presupuneti sub schimbul pieselor? Doar manipularea de a le schimba sau si costul lor?
Răspuns (28 febr 2020, 15:12):
In pretul procedurii de achizitie publica este inclus pretul serviciilor de schimbarea a pieselor nu si pretul pieselor de schimb pentru utilaj medical.
Data:
27 febr 2020, 10:34
Subiectul întrebării:
schimbul consumabilelor necesare pentru funcționarea corectă a aparatului?
Întrebare:
Va rugam sa explicati fraza -"inclusiv schimbul consumabilelor necesare pentru funcționarea corectă a aparatului " ? Aveti in vedre numei lucrul ( serviciile ) de scimb a consumabilelor necesare, sau si consumabilelle in sine?
Răspuns (28 febr 2020, 15:32):
In pretul procedurii de achizitie publica este inclus pretul serviciilor de schimbarea a pieselor nu si pretul pieselor de schimb pentru utilaj medical.
Data:
2 mart 2020, 09:11
Subiectul întrebării:
Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor
Întrebare:
in punctul 7. CERINTE - Dv. cereti Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal - insa certificatul elibert de fisc este CERTIFICATUL privind lipsa sau existenta restanțelor față de bugetul public national . Ce certificat aveti in vedere DV? Denumirea precisa!
Răspuns (2 mart 2020, 10:17):
Certificat privind lipsa sau existenta restanțelor față de bugetul public national.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.