1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2020 15:44
până la 12.03.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.03.2020 16:00
până la 30.03.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2020, 15:44 - 12 mart 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mart 2020, 16:00 - 30 mart 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea serviciilor de suport profesionale în domeniul sistemelor informaționale, ce vor asigura înaltă disponibilitate a Sistemului Informațional Automatizat 112 și, corespunzător a accesului continuu la serviciile de urgență a populației.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hamurari Igor
Telefonul de contact
+37322538112
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 febr 2020, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
16 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21020220
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Toma Ciorbă, 32, s. Băcioi, bd. Dacia 58/C
Durata contractului
13 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistență pentru software, mentenanța CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia.signed
Specificaţie tehnică
doc.
21.02.20 15:44
Anunț de participare.signed
Specificaţie tehnică
doc.
21.02.20 15:44
DUAE
Specificaţie tehnică
doc.
21.02.20 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 15 987 137 MDL
Statut: Învingător
Motivul: S&T Mold SRL Corespunde cerintelor inaintate de catre autoritatea contractanta Instituitia Publica Serviciul National Unic Pentru Apelurile De Urgenta 112
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări