1
Perioada de actualizare
de la 20.02.2020 14:51
până la 02.03.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2020 12:00
până la 23.03.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 208 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2020, 14:51 - 2 mart 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2020, 12:00 - 23 mart 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set camera laparoscopica si videoprocesor intercompatibile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2020, 14:24
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 12:30
Valoarea estimată (fără TVA)
208 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21020127
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
25 mart 2020 00:00 - 31 dec 2020 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. CAMERA LAPAROSCOPICĂ. Cap camera Full HD; // ZOOM optic 2x fara distorsionarea calitatii imaginii; // ZOOM digital 2,5X; // Sensor cu tehnologie 3CCD sau mai mult; //Rezolutia minim 1 920 x 1 080 pixeli, sau mai mult; // Distanta focus - diapazon de la 14 mm pana la 28 mm; //Dimensiuni capul camerei 50 mm x 50 mm x 130 mm (+/- 10 mm); //Lungimea cablului camerei - nu mai mic de 4 metri; // Greutatea capului camerei - nu mai mare de 350 g. 2. VIDEOPROCESOR. Conexiuni video: DVI 1 080p (x2), HDSDI (x2), S-Video; // Obturator automat cu viteza in diapazon minim 1/50 - 1/10 000 sec; // Posibilitate de ajustare a lampii de la sursa de lumina in regim ON sau STANDBY; // Posibilitate presetari si setari individuale - minim 8; // Mod scanare progresiva - minim 50/60 cadre pe secunda; // Dimensiuni 300 mm x 80 mm x 300 mm (+/- 10 mm). // Cerințe de certificare: *Certificat CE sau declaratiție de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. // Certificat ISO 13485 pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. // Catalogul producătorului/prospecte/documente tehnice, pe suport hîrtie și în format electronic obligatoriu, cu indicarea/marcarea numarului de referinta/modelul articolului atribuit numarului de lot oferit. // În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. // Termen de valabilitate minim 24 luni de la instalarea bunului. Termen de livrare 20 zile din momentul solicitării. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae_piese de schimb.semnat.pdf duae_piese de schimb.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
duae_piese de schimb.doc
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
documentatia_standard_piese de schimb.docx
Criterii de evaluare
documentația
20.02.20 14:51
anunt de participare-piese de schimb.docx
tenderNotice
anunț
20.02.20 16:46
anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf
tenderNotice
anunt
20.02.20 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 233 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul și oferta corespund cerințelor solicitate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări