Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 4 433,33 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2020, 14:51 - 2 mart 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2020, 12:00 - 23 mart 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Furtun pentru borcan
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Cucereanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2020, 14:24
Data ultimilor modificări
21 febr 2020, 12:30
Valoarea estimată (fără TVA)
4 433,33 MDL
Achizitii.md ID
21020127
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
25 mart 2020 00:00 - 31 dec 2020 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Tub de silicon (de 0.5metri) pentru interconectare aspirator-borcan cu 2 conectori de 45 grade, compatibil cu Aspirator chirurgical Ardo Senator. Analog cu codul de referinta : 50.00.01. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_piese de schimb.semnat.pdf duae_piese de schimb.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
duae_piese de schimb.doc
Criterii de eligibilitate
duae
20.02.20 14:51
documentatia_standard_piese de schimb.docx
Criterii de evaluare
documentația
20.02.20 14:51
anunt de participare-piese de schimb.docx
tenderNotice
anunț
20.02.20 16:46
anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf anunt de participare-piese de schimb.semnat.pdf
tenderNotice
anunt
20.02.20 16:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS Eyecon Medical SRL

Preţul ofertei: 4 550 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări