1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2020 15:53
până la 04.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2020 15:00
până la 26.03.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 27.03.2020 14:00
până la 27.03.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 960 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2020, 15:53 - 4 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2020, 15:00 - 26 mart 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 3:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.

• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 20 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: termen pentru serviciile de suport tehnic şi consultanţa (lot 3) pentru echipamente sistemului FMS din Anexa 2, punct 1.2 constituie 3 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 mart 2020, 14:55
Valoarea estimată (fără TVA)
960 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21019950
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Durata contractului
1 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunț Invitație mentenanța 2020-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
18.02.20 15:53
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
18.02.20 15:53
DUAE mentenanța 2020-converted.semnat
Criterii de eligibilitate
DUAE
18.02.20 15:53
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 954 360 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări