Achiziţie publică
21019950
Lotul 1 Servicii de suport şi modificare Sistemului Informațional „Protecția Socială”
1
Perioada de actualizare
de la 18.02.2020 15:53
până la 04.03.2020 15:00
până la 04.03.2020 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2020 15:00
până la 26.03.2020 10:00
până la 26.03.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 27.03.2020 14:00
până la 27.03.2020 14:09
până la 27.03.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
2 640 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 febr 2020, 15:53 - 4 mart 2020, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2020, 15:00 - 26 mart 2020, 10:00
Începutul licitației:
27 mart 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative (Anexa 1):
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 mart 2020, 14:55
Valoarea estimată (fără TVA)
2 640 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
26 400 MDL
Achizitii.md ID
21019950
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Durata contractului
1 apr 2020 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de modificarea in softul aplicativ
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
18.02.20 15:53
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
2 247 200 MDL
Statut:
Anulat
Intru vizualizarea ofertei următoare
30.03.20 15:26
Motivul: Intru vizualizarea ofertei următoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
25.03.20 16:43
Data deschiderii:
27.03.20 14:09
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
25.03.20 16:43
Data deschiderii:
27.03.20 14:09
Propunere financiară
Data încărcării:
25.03.20 16:43
Data deschiderii:
27.03.20 14:09
2
Denumirea participantului:
S&T IT Services
Preţul ofertei:
2 295 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform deciziei grupului de lucru
07.04.20 16:29
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire102mentenanțasicnas2020_semnat.pdf
ID: bf375e71-606e-4415-8d9c-567a54b9b820
Anunț de atribuire
7.04.20 16:29
Documentele depuse cu oferta
certificat iso 9001.signed.pdf
certificat iso 9001.signed.pdf
ID: 00eaed47-6453-4f7d-9aeb-36feaa65919e
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
ID: 1430d06a-a761-4ff9-9020-d372690e9442
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
echipa vol 2.zip
ID: 29431d8b-8e0c-4162-8211-4c72a243d235
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:27
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
4.2 specificații de preț.signed.pdf
4.2 specificații de preț.signed.pdf
ID: 29760d6b-b232-4c67-9109-bdd64b020142
Propunere financiară
Data încărcării:
26.03.20 09:28
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
ID: 6518ba91-2c99-486a-adf8-7b3bb9ce3b31
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
ID: 6afe0daf-c551-4cc9-bce4-0374fab5a589
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
ID: 7d843003-373f-41f8-9a8b-3342c22ed3bc
Propunere financiară
Data încărcării:
26.03.20 09:28
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
ID: 8ab31453-d3b6-43a4-8867-e4f7025246eb
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
certificate iso 27001.signed.pdf
certificate iso 27001.signed.pdf
ID: 9066123e-cfbb-4965-b7ff-dd299ed0794a
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
ID: a592a235-f16e-44ed-8803-19d6a9dc3288
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
echipa vol 1.zip
ID: ac909844-158c-49c9-8e6a-79186d7ef6f5
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:27
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: b3f514a4-c834-478d-b82b-c1ce21d164fd
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
ID: b78cb8cf-8b22-4ddb-85a7-41eece8c6c59
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
ID: cf8af832-9de9-481b-8d0e-caae279d32af
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
certificat lipsa datorii.signed.pdf
certificat lipsa datorii.signed.pdf
ID: f164ffc2-2093-4bc8-941d-453f5d2c195c
Documente de calificare
Data încărcării:
26.03.20 09:25
Data deschiderii:
30.03.20 15:26
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK