1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2020 11:37
până la 12.02.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2020 12:00
până la 17.02.2020 12:00
3
Licitaţie
de la 18.02.2020 11:00
până la 18.02.2020 14:19
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2020, 11:37 - 12 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2020, 12:00 - 17 febr 2020, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2020, 11:37
Data ultimilor modificări
12 febr 2020, 11:10
Achizitii.md ID
21019434
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.f4.1 f4.2.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
11.02.20 11:37
anunt.docx
tenderNotice
Anunț de participare
11.02.20 11:37
Capsator/Binder/Corector
Data:
12 febr 2020, 11:10
Subiectul întrebării:
intrebare
Întrebare:
impartiti in anuntul de participare pozitiile po loturi.
Răspuns (12 febr 2020, 11:21):
Anunțul de participare nu conține lista de bunuri solicitate doar cerințele de calificare din motiv că procedura dată este de valoare mică și este reglementată de HG 665/2016. Formularele F4.2 F4.1 au fost încărcate pentru comoditatea participanților. Fiecare OE completează formularele pentru loturile/pozițiile care le va propune. Totodată vă informăm precum o clarificare înseamnă o explicație a unei neclarități și nicidecum nu sfaturi sau solicitări pentru autoritatea contractantă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.