1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2020 11:37
până la 12.02.2020 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2020 12:00
până la 17.02.2020 12:00
3
Licitaţie
de la 18.02.2020 11:00
până la 18.02.2020 11:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 700 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2020, 11:37 - 12 febr 2020, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2020, 12:00 - 17 febr 2020, 12:00
Începutul licitației: 18 febr 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2020, 11:10
Data ultimilor modificări
12 febr 2020, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
7 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
77 MDL
Achizitii.md ID
21019434
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
21 febr 2020 02:00 - 21 mart 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri mari CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 600.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Plicuri mici CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Plicuri mijlocii CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Plicuri mici CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Plicuri mari CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.f4.1 f4.2.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
11.02.20 11:37
anunt.docx
tenderNotice
Anunț de participare
11.02.20 11:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 1 569 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 725,33 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 2 520 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

BIROLUX-MT

Preţul ofertei: 7 344,80 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări