Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.02.2020 12:59
până la 19.02.2020 14:11
până la 19.02.2020 14:11
2
Propunerea ofertelor
de la
19.02.2020 14:11
până la 02.03.2020 10:00
până la 02.03.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 233 516,67 MDL
Perioada clarificărilor:
7 febr 2020, 12:59 - 19 febr 2020, 14:11
Perioada de depunere a ofertelor:
19 febr 2020, 14:11 - 2 mart 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Calculatoare, echipamente periferice, imprimante, laptopuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2020, 12:59
Data ultimilor modificări
17 febr 2020, 14:11
Achizitii.md ID
21019240
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare calculatoare, echipamente periferice, imprimante, laptopuri.docx
tenderNotice
7.02.20 12:59
documentatia_standard_bunuri calculatoare, echipamente periferice, imprimante, laptopuri.docx
Documentele la ofertă
7.02.20 12:59
caiet de sarcini modificat.docx
Istoricul documentului
-
caiet de sarcini modificat.docx
ID: cf658cd1-c67a-41d4-bf3b-6246ee6cfb54
Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini.docx
ID: cf658cd1-c67a-41d4-bf3b-6246ee6cfb54
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
17.02.20 14:10
Imprimanta
Data:
12 febr 2020, 12:57
Subiectul întrebării:
include reserve cartridge original minimum 25 000 pages.
Întrebare:
Buna ziua! Dvs. nu a indicat catutatea cartuselor de rezerva originale pentru imprimanta. Pot fi 2 sau 3 cartuse in total pentru 25 000 pagini? Sau uni singur cartus pentru min. 25 000 pagini? In buget planificat de 416,666.67 MDL f/TVA incadra si 2 cartuse originale cite min. 25 000 pagini fiecare? Clarificati va rog. Multumim anticipat.
Răspuns (12 febr 2020, 13:47):
Conform caietului de sarcini este necesar ca operatorul economic să includă în ofertă: 1 cartuș în imprimantă (min.11000 pagini) și 1 cartuș de rezervă (min. 25000 pagini) pentru fiecare imprimantă.
Imprimanta
Data:
12 febr 2020, 14:15
Subiectul întrebării:
imprimanta
Întrebare:
Limba UFR II este limba predefinită a companiei CANON (caietul de sarcini a fost făcută pentru imprimanta Canon i-SENSYS LBP351x). Rugăm respectuos să fie exclusă din caietul de sarcini.
Răspuns (17 febr 2020, 14:10):
Caietul de sarcini a fost modificat.
Imprimanta
Data:
18 febr 2020, 12:07
Subiectul întrebării:
imprimanta
Întrebare:
Software-ul UniFLOW este un instrument proprietar de gestionare a dispozitivelor Canon. Fiecare producător, de regulă, are un program software propriu pentru sarcini de genul dat. Vă rugăm să excludeți cerința de compatibilitatea software-ului cu sistemul uniFLOW
Răspuns (18 febr 2020, 14:39):
S-a solicitat ca imprimanta să fie compatibilă cu aplicația uniFLOW. Aplicația uniFLOW poate fi integrată la mai multe mărci de imprimante, cum ar fi: Konica Minolta, Lexmark, OKI, Canon, Samsung, Xerox, etc. (accesează link-ul: https://www.uniflow.global/en/home/supported-devices/).
Deci, software-ul uniFLOW este un instrument de gestionare a mai multor mărci de imprimante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK