1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2020 13:02
până la 17.02.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.02.2020 14:00
până la 28.02.2020 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 480 900 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2020, 13:02 - 17 febr 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 febr 2020, 14:00 - 28 febr 2020, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea teritoriului adiacent a IMSP Spitalul de Stat din str. Drumul Viilor,34, sectorul Centru,mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Radu Angela
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2020, 13:02
Data ultimilor modificări
11 febr 2020, 11:53
Achizitii.md ID
21019237
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
7.02.20 13:02
document duae.semnat (1).pdf document duae.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
11.02.20 09:40
duae document.docx
Documentele la ofertă
11.02.20 09:46
Data:
10 febr 2020, 12:58
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Buna ziua, Termenul contractului va fi pina la sfirsitul anului 2020? Multumesc.
Răspuns (11 febr 2020, 09:00):
Termenul de valabilitate a contractului va fi 1 an din data semnării și aprobării.
Data:
11 febr 2020, 11:50
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Cit de legal este sa solicitati obligatoriu uzina de asfalt pentru o licitatie de 3mln jumatate?
Răspuns (11 febr 2020, 14:11):
Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
Data:
11 febr 2020, 12:14
Subiectul întrebării:
Modificari
Întrebare:
Ce modificari a-ti facut la ora 11.53 data de 11.02.2020?
Răspuns (11 febr 2020, 13:10):
Am modificat DUAE
Data:
11 febr 2020, 16:00
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Operatorul economic isi asuma in graficul de executie efectuarea lucrarilor in termenii stabiliti. Solicitam sa scoateti ca cerinta obligatorie: uzina de asfalt. Uzinele de asfalt nu participa la asemenea licitatii pentru ca ele nu au experienta in drumuri, ei produc asfalt si atit!
Răspuns (12 febr 2020, 08:32):
Pentru efectuarea calitativă a lucrărilor este necesar de a efectua aceste lucrări fără pauză. Daca ofertantul nu are uzină de asfalt în posesie poate prezenta un contract de colaborare cu o uzină întru procurarea cantității de asfalt necesar și efectuarea lucrărilor calitativ.
Data:
11 febr 2020, 18:12
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Explicati va rog pct.10 - Diriginte de santier - pe fiecare denumire de lucrari?! Certificatele la citi ingineri e necesar de prezentat? Unul pentru domeniul de constructie si unul pentru electricitate?
Răspuns (12 febr 2020, 08:33):
Unul pentru domeniul de constructie a drumurilor si unul pentru electricitate
Data:
11 febr 2020, 18:33
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
La pct.15 Disponibilitate de bani - ce fel de certificat valabil cel mult 3 zile e necesar de prezentat? In cazul in care cineva prezinta contracte de credit sau alte acte care au un termen mult mai mare, acestea din urma nu se iau in consideratie si se discalifica ofertantul?
Răspuns (12 febr 2020, 08:37):
Ofertantul trebuie să demonstreze că are acces la/ sau că are disponibile resurse reale negrevate de datorii (1000,0 mii lei ), linii de credit confirmate de bănci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a executa lucrările în prima lună, conform graficului de execuţie. Valabilitatea certificatului cel mult 3 zile . Dvs prezentați un certificat semnat și ștampilat cu copiile contractelor sau alte documente confirmătoare .
Data:
11 febr 2020, 18:42
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Exista proiect? Puteti sa il publicati?!
Răspuns (12 febr 2020, 08:41):
Care proiect aveți în vedere ? Caietul de sarcini a fost întocmit conform proiectului de execuție care a fost eaborat de instituție de proiectare licențiată. Cu volumele de lucrări puteți să faceți cunoștință la obiect.
Data:
11 febr 2020, 18:50
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Ce grosime la pavaj se solicita la pozitiile nr.8, cap. 2.3 Tip 3 si nr.12, cap. 2.4 Tip 4 din caietul de sarcini?
Răspuns (12 febr 2020, 08:48):
Grosimea la pavaj 45-56 mm
Data:
11 febr 2020, 20:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog cum e organizat caietul de sarcini? Adica e un caiet cu 7 capitole sau 7 caiete separat? Totodata va rog sa mentionati cum se repartizeaza cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva)?! La tot devizul sau la fiecare capitol in parte, luind in considerare ca sunt tipuri diferite de lucrari?!
Răspuns (12 febr 2020, 08:50):
Caietul de sarcini este 1 cu 7 capitole. Cheltuielile suplimentare (asigurarea medicala, transportul, depozitarea, cheltuielile de regie, beneficiul si tva) se repartizează pe fiecare capitol aparte .
Data:
12 febr 2020, 18:22
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Cum putem obtine proiectul de executie?
Răspuns (13 febr 2020, 09:22):
Conform HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ,Secţiunea 3. Întocmirea şi conţinutul documentaţiei de atribuire : 18. Documentaţia de atribuire trebuie să cuprindă, fără a se limita la cele ce urmează, cel puţin: 1) informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special cu privire la adresa, inclusiv telefon, fax, e-mail, persoane de contact, mijloace de comunicare etc.; 2) instrucţiuni pentru ofertanţi care trebuie îndeplinite în legătură cu participarea la procedura de atribuire; 3) cerinţe minime de calificare, precum şi documente care urmează să fie prezentate de ofertanţi pentru dovedirea îndeplinirii acestora; 4) caietul de sarcini; 5) instrucţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a propunerii tehnice şi financiare; 6) informaţii detaliate şi complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei cîştigătoare; 7) informaţii referitoare la clauzele contractuale obligatorii. Proiectul de execuție nu este parte componentă a documentelor de atribuire. În baza proiectului de executie se întocmește caietul de sarcini. Dvs aveți dreptul de a face cunoștință cu obiectul .
Data:
12 febr 2020, 18:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Cap.6.1, poz.6 cite buc sint necesare? La poz.5 sint necesare 13 buc,insa aici nu sint indicate cite!
Răspuns (13 febr 2020, 09:40):
Caiet de sarcini Cap.6.1, poz.6 sint necesare 8 buc
Data:
12 febr 2020, 18:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog frumos grosimea exacta la pavaj, ca valorile 45-56 nu sint standarte, totodata specificati denumirea sau toate marimile pavajului, deoarece intelegem ca dvs doriti pavaj ceva mai deosebit. Va multumesc anticipat.
Răspuns (13 febr 2020, 09:41):
Grosimea la pavaj 45-56 mm
Data:
12 febr 2020, 18:59
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Totodata ne spuneti va rog pavajul e vibropresat sau vibroturnat?!
Răspuns (13 febr 2020, 09:41):
Solicităm pavajul vibropresat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.