1
Perioada de actualizare
de la 10.02.2020 08:37
până la 20.02.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2020 10:00
până la 02.03.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 233 300 MDL
Perioada clarificărilor: 10 febr 2020, 8:37 - 20 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2020, 10:00 - 2 mart 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cartuşe de toner pentru imprimante model Xerox (originale)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2020, 9:17
Data ultimilor modificări
11 febr 2020, 8:40
Valoarea estimată (fără TVA)
233 300 MDL
Achizitii.md ID
21019218
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
4 mart 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
cartuşe de toner pentru imprimante model Xerox (originale) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1 cartuse de toner 2020.signed.pdf anexa nr. 1 cartuse de toner 2020.signed.pdf
tenderNotice
anexa nr. 1
11.02.20 08:40
documentatia standard cartuse de toner 2020.signed.pdf documentatia standard cartuse de toner 2020.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
documentatia standard
11.02.20 08:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 284 260 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerinţelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări