1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2020 15:33
până la 13.02.2020 09:13
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2020 09:13
până la 20.02.2020 09:13
3
Licitaţie
21.02.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2020, 15:33 - 13 febr 2020, 9:13
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2020, 9:13 - 20 febr 2020, 9:13
Începutul licitației: 21 febr 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparația Utilajului tehnologic şi frigorific în instituțiile subordonate DETS s.Râşcani pe parcursul anului 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2020, 15:23
Data ultimilor modificări
11 febr 2020, 9:13
Valoarea estimată (fără TVA)
375 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21019101
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, institutiile subordonate
Durata contractului
2 mart 2020 14:27 - 31 dec 2020 14:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparația Utilajului tehnologic şi frigorific CPV: 50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae servicii.doc
Documentele la ofertă
DUAE
5.02.20 15:33
dets r 2020 utilaj.rtf
Documentele la ofertă
Utilaj
5.02.20 15:33
documentatia_standard_cop.doc
Documentele la ofertă
Documentatia standart
5.02.20 15:33
anunt de participare repar utilaj.pdf anunt de participare repar utilaj.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
7.02.20 10:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nord-Universal

Preţul ofertei: 435 972,51 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat toate actele solicitate în caietul de sarcini si devizile selective corespund normelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări