Lotul 8: Produse de panificație
până la 17.02.2020 09:00
până la 27.02.2020 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentatia_standard_bunuri (3) 05.02.2020.semnat.pdf
documentatia_standard_bunuri (3) 05.02.2020.semnat.pdf
ID: 68684476-51cf-4fa5-afc1-5ceb4ce57bd7
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_2020.semnat.pdf
documentatia_standard_2020.semnat.pdf
ID: 68684476-51cf-4fa5-afc1-5ceb4ce57bd7
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare 05.02.2020.semnat.pdf
anunt_de_participare 05.02.2020.semnat.pdf
ID: 1fb12771-b049-4b69-b6de-4f1c3c6ba3e9
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare 05.02.2020.semnat.pdf
anunt_de_participare 05.02.2020.semnat.pdf
ID: 1fb12771-b049-4b69-b6de-4f1c3c6ba3e9
Documentele la ofertă
-
anunt_de_intenție.semnat.pdf
anunt_de_intenție.semnat.pdf
ID: 1fb12771-b049-4b69-b6de-4f1c3c6ba3e9
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Franzeluţa
AO IUGINTERTRANS
SA Cahulpan
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".