Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21019039
1
Perioada de actualizare
de la
04.02.2020 18:05
până la 10.02.2020 13:00
până la 10.02.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.02.2020 13:00
până la 18.02.2020 10:00
până la 18.02.2020 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 122 810 MDL
Perioada clarificărilor:
4 febr 2020, 18:05 - 10 febr 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 febr 2020, 13:00 - 18 febr 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de instalare de uși și ferestre din PVC la Blocul didactic nr. 6, str. Nicolae Testemițanu, 26/2 conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2020, 18:05
Data ultimilor modificări
5 febr 2020, 11:09
Achizitii.md ID
21019039
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
4 febr 2020, 18:42
Subiectul întrebării:
Schița tehnicã
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa atasati schita tehnica pentru a putea face calculul mai exact
Răspuns (5 febr 2020, 11:11):
Buna ziua! Au fost atasate schitele tehnice la rubrica ”Documentele lotului”. Multumim!
Data:
5 febr 2020, 08:20
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua ! De ce nu a avut loc achizitia precedenta !
Răspuns (5 febr 2020, 10:10):
Buna ziua! În temeiul pct. 150 subpct. 1) al Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 669 și art. 71 alin. (1) lit. b) și lit. g) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, procedura de achiziție precedenta a fost anulata.
Data:
7 febr 2020, 10:23
Subiectul întrebării:
Garantie Bancara
Întrebare:
Daca concursul este repetat,si suma nu se schimba ,garantia trebuie refacuta sau e buna si cea precedenta?
Răspuns (7 febr 2020, 10:42):
Buna ziua! Garanția pentru oferta a fost restituita, respectiv, urmeaza sa efectuati o alta garantie pentru oferta in cuantum de 2 % din valoarea ofertei fara TVA, sub forma de transfer la contul autorității contractante, menționat în cadrul Fișei de date a achiziției. Multumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK