1
Perioada de actualizare
de la 03.02.2020 14:17
până la 06.02.2020 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.02.2020 16:00
până la 10.02.2020 10:00
3
Licitaţie
11.02.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 28 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 febr 2020, 14:17 - 6 febr 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 febr 2020, 16:00 - 10 febr 2020, 10:00
Începutul licitației: 11 febr 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.1. Emiterea recomandărilor personalului de deservire pentru modificarea parametrilor de funcționare, asistență în stabilirea parametrilor de funcționare.
1.2. Consultarea personalului de deservire pe chestiunile de exploatare.
2.1. Verificarea registrelor de exploatare a cazangeriei
2.2. Verificarea stării echipamentului cazangeriei și a sistemului de încălzire cu scopul respectării parametrilor de funcționare a acestora.
2.3. Verificarea functionarii panou de comanda, si modificarea parametrilor de lucatu a insalatiilor.
2.4. Controlul presiunii gazului.
2.5. Controlul presiunii agentului termic în sistemul de încălzire
2.6. Verificarea stării tehnice a echipamentului de gaz al arzătorului
2.7. Verificarea etanșeității tuturor conexiunilor a echipamentului de gaz, utilajelor și instrumentelor de măsură.
2.8 Inspectarea şi controlul stării de funcţionare a armăturii de închidere a gazului;
2.9. Verificarea declanșării: detectorului de gaze și a supapei de închidere a gazului
2.10. Controlul funcţionării mecanismelor de siguranţă şi de închidere şi dispozitivelor automate de reglare şi securitate.
2.11. Verificarea siguranței a supapei de evacuare
2.12. Verificarea funcționalității pompelor de circulație
2.13. Testarea sursei de alimentare
2.14. Inspectarea cazanului și a arzătorului în stare de funcționare
2.15. Examinarea exterioară a conductei de gaz de la boiler până la intrarea în coșul de fum
2.16. Controlul presiunii aerului în rezervoarele de expansiune
2.17. Verificarea supapelor
2.18. Inspecția vizuală a stării utilajului
2.19. Testarea sistemului de control
2.20. Controlul funcționării dulapului de comandă
Perioada deservirii Ianuarie-Aprilie, Octombrie-Decembrie
Asigurarea serviciilor și efectuarea lucrărilor de:
- Deservirea tehnica conform “Cerințe Minime de Securitate
Privind Exploatarea Sistemelor de Distribuție a Gazelor Combustibile Naturale” HG №522 din 12.07.2017 p.687 o data in luna.
- Deservirea tehnica generală semestrială (o data în 6 luni);
- Deservirea tehnica anuala la inceputului sezon de incalzire (o data în 12 luni);
-Intervenții operative prin personal de specialitate în cazul opririi sau funcționarii defectuoase in timp de 1 ora.;
-Dispecerat permanent 24/24.
Perioada de deservire: februarie – aprilie 2020 și noiembrie – aprilie 2021, la solicitarea beneficiarului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Beiu Svetlana
Telefonul de contact
022-10-90-70
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2020, 14:08
Data ultimilor modificări
4 febr 2020, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
28 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
280 MDL
Achizitii.md ID
21018959
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
12 febr 2020 14:16 - 31 dec 2020 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservirea tehnică cazangeriei CPV: 50531200-8 - Servicii de întreţinere a aparatelor cu gaz
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Simbol
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Primalora SRL

Preţul ofertei: 27 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. A accepta oferta spre examinare. 2. A declara câștigătoare oferta conform textului prezentei decizii ca fiind singurul participant și oferta fiind conformă cerințelor minime solicitate și la cel mai mic preț fără TVA. 3. A anunța operatorul economic participant despre decizia luată.
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări