1
Perioada de actualizare
de la 03.02.2020 10:17
până la 07.02.2020 09:57
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2020 09:57
până la 09.02.2020 09:57
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 febr 2020, 10:17 - 7 febr 2020, 9:57
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2020, 9:57 - 9 febr 2020, 9:57
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de Birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sipilov
Telefonul de contact
022252272
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2020, 10:09
Data ultimilor modificări
3 febr 2020, 12:16
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21018928
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Șoseaua Hîncești 84
Durata contractului
10 febr 2020 10:16 - 31 dec 2020 10:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de Birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 50 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de Birou
Data:
3 febr 2020, 12:16
Subiectul întrebării:
Rugaminte
Întrebare:
Rugam sa anexati la licitatie si specificatia in format Word sau Excel pentru usurinta formarii ofertei de pret! Multumesc!
Răspuns (3 febr 2020, 14:23):
Reeșind din faptul că procedura dată este reglementată în temeiul Hotărîrii Guvernului nr. 665 din 27.05.2017, Cu privire la aprobarea Regulamentului achiziţiilor publice de valoare mică, nu necesită a fi atașată documentația standart unde sunt prevăzute aceste formulare (F4.1 și F4.2) Cerințele tehnice solicitate sunt indicate în anunț. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Rechizite de Birou
Data:
4 febr 2020, 22:08
Subiectul întrebării:
marfa
Întrebare:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - nu este indicat format sau dimensiuni - verificati va rog
Răspuns (6 febr 2020, 09:57):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Rechizite de Birou
Data:
4 febr 2020, 22:10
Subiectul întrebării:
marfa
Întrebare:
lotul 1 - poz 9 - mapa portofoliu - in desctierea indicati din piele ecologica - avet in vedere piele naturala ? daca este vorba de piele artificiala - ea nu poate fi ecologica
Răspuns (5 febr 2020, 09:11):
Mapa portofoliu pentru documente format A4
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări