1
Perioada de actualizare
de la 03.02.2020 10:05
până la 25.02.2020 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.02.2020 11:00
până la 06.03.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 651 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 febr 2020, 10:05 - 25 febr 2020, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2020, 11:00 - 6 mart 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Vopsea marcaj, diluant și microbile reflectorizante

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
3 febr 2020, 10:05
Data ultimilor modificări
17 febr 2020, 16:35
Achizitii.md ID
21018922
CPV
44800000-8 - Vopsele, lacuri şi masticuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.02.20 10:05
anunț de participare modificat.semnat.pdf anunț de participare modificat.semnat.pdf
tenderNotice
17.02.20 16:35
duae modificat.semnat.pdf duae modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
17.02.20 16:35
Data:
4 febr 2020, 12:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua in privinta experientei similare si indeplinirea contractului 75%, pu procurarea vopselei de marcaj nu necesita litenta speciala pu import si comercializare de aici rezulta ca se limiteaza participarea participantilor si se incalca Legea 131 din 2015 art 7:(c);(h);(i) ..... art 15 al 1(e) si al 2 (a,b)....art 17 p.9((9) Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci cînd stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească.)solicitam respectuos modificarea caietului de sarcini.
Răspuns (7 febr 2020, 08:40):
Legea 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională prevede: (1) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic. La fel, art. 14 capacitatea tehnică și/sau profesională al documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.173 din 05.10.2018 prevede expres: 1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic.
Data:
4 febr 2020, 13:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In privinta copiei contractului si a documentelor ce atesta indeplinirea acestuia prin facturi fiscale sau acte de verificare a decontarilor se incalca integritatea agentului economic ;conform Legei 131 din 2015 art 22(a) este destul ca agentul economic sa prezinte o declaratie,ati incurcat procurarea bunurilor cu prestarea serviciilor.Solicitam respectuos modificarea caietului de sarcini.
Răspuns (7 febr 2020, 08:40):
Legea 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015 Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională prevede: (1) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) lista principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conținînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceștia din urmă sînt autorități contractante sau clienți privați. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat și, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obținerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declarație a operatorului economic. La fel, art. 14 capacitatea tehnică și/sau profesională al documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor nr.173 din 05.10.2018 prevede expres: 1. În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sunt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, următoarele: a) o listă a principalelor livrări de bunuri similare efectuate în ultimii 3 ani, conţinînd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Livrările de bunuri se confirmă prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul beneficiar. În cazul în care beneficiarul este un client privat şi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obţinerii unei certificări/confirmări din partea acestuia, demonstrarea livrărilor de bunuri se realizează printr-o declaraţie a operatorului economic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.