Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 616 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2020, 17:00 - 6 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 febr 2020, 10:00 - 11 febr 2020, 10:00
Începutul licitației: 12 febr 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Paza fizică:
1. Postul I -a câte 2 gardieni, grupă mobilă, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
2. Postul II a câte 2 gardieni, grupe mobile, cu regim de activitate de luni pînă vineri de la ora 19:00 până la 07:00. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare regim de lucru va fi de 24/24 ore.
3. Post III 2 gardieni, grupe mubile, de luni pînă vineri de la 7:00 pînă la ora 19:00, zilele de odihnă și sărbători libere.
Paza tehnică:
1. Depozitul produselor alimentare- de luni pînă duminică de la 19:00 pînă la 07:00;
2. Depozitul de materiale- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
3. Depozitul de materiale de construcţii- de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
4. Farmacia Spitalicească de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă de la 13:00, duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
5. Casieria nr.1, Blocul curativ nr.3 -de luni pînă vineri de la 17:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
6. Secţiei Diagnostica funcţională de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore;
7. Cabinetul Radiologie de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore,
8. Spaţiul de Arhivă a instituţiei de luni pînă vineri de la 16:00 pînă la 08:00, sîmbătă duminică şi în zilele de sărbătoari 24 ore.
9. Buton de alarmă: secția internare 24 ore.
10. Buton de alarmă: secția 12 24 ore.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2020, 16:40
Data ultimilor modificări
20 febr 2020, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
616 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 160 MDL
Achizitii.md ID
21018820
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 mart 2020 16:48 - 31 dec 2020 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Paza fizică CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 305.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Paza tehnică CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 305.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
30.01.20 17:00
documentatia_standard_cop.docx
Documentele la ofertă
30.01.20 17:00
duae.doc
Documentele la ofertă
30.01.20 17:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări