Achiziţie publică
21018474
Servicii de mentenanta corectiva, preventiva si adaptiva a sistemelor informationale existente din cadrul Directiei Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe si Integrarii Europene
1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2020 18:07
până la 28.01.2020 09:00
până la 28.01.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2020 09:00
până la 03.02.2020 09:00
până la 03.02.2020 09:00
3
Licitaţie
04.02.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 ian 2020, 18:07 - 28 ian 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 ian 2020, 9:00 - 3 febr 2020, 9:00
Începutul licitației:
4 febr 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de mentenanta corectiva, preventiva si adaptiva a sistemelor informationale existente din cadrul Directiei Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe si Integrarii Europene
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2020, 17:45
Data ultimilor modificări
23 ian 2020, 18:07
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21018474
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
5 febr 2020 18:00 - 31 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanta corectiva, preventiva si adaptiva a sistemelor informationale existente din cadrul Directiei Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe si Integrarii Europene
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
GHESAR
Preţul ofertei:
264 000 MDL
Statut:
Învingător
-
06.04.20 13:36
Motivul: -
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
31.01.20 21:33
Data deschiderii:
3.02.20 09:00
Documente de calificare
Data încărcării:
31.01.20 21:33
Data deschiderii:
3.02.20 09:00
Documente de depunere
Data încărcării:
31.01.20 21:33
Data deschiderii:
3.02.20 09:00
Propunere financiară
Data încărcării:
31.01.20 21:33
Data deschiderii:
3.02.20 09:00
Documente de calificare
Data încărcării:
2.02.20 15:38
Data deschiderii:
3.02.20 09:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK