1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2020 17:28
până la 27.01.2020 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2020 14:00
până la 06.02.2020 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 277 500 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2020, 17:28 - 27 ian 2020, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2020, 14:00 - 6 febr 2020, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparare și de întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pentru 10 luni (01.03.2020 – 31.12.2020) ale anului 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2020, 17:18
Data ultimilor modificări
24 ian 2020, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
3 277 500 MDL
Achizitii.md ID
21018051
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 mart 2020 17:25 - 30 dec 2020 17:25
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare și de întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pentru 10 luni (01.03.2020 – 31.12.2020) ale anului 2020 CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 1.signed.pdf duae 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
16.01.20 17:28
anunt de participare pdf.signed.pdf anunt de participare pdf.signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
16.01.20 17:28
doc standard.signed.pdf doc standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
16.01.20 17:28
anexa (5).signed.pdf anexa (5).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa
16.01.20 17:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM CCP AD REM

Preţul ofertei: 3 128 792,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări