1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2020 12:57
până la 26.01.2020 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.01.2020 13:00
până la 06.02.2020 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 46 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2020, 12:57 - 26 ian 2020, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 ian 2020, 13:00 - 6 febr 2020, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice: 2 (una la 6 luni).
Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2.
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
 evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
 evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
 verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
 curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician);
 controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
 înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.
OPERAȚIUNI MECANICE:
 verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
 eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
 curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
 verificarea tensiunilor de alimentare;
 verificarea conexiunilor electrice;
 verificarea cablurilor de masă;
 curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
 verificarea funcționării motoarelor;
 verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
 verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
 service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
 timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
 reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
 recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional;
 raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuznetov Tatiana
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
16 ian 2020, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
46 000 MDL
Achizitii.md ID
21018018
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
1 mart 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament radiologic Discovery XR656. CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard metenanta
Specificaţie tehnică
obligatoriu
16.01.20 12:57
DUAE metenanta
Specificaţie tehnică
obligatoriu
16.01.20 12:57
anunt de participare servicii metenanta
Specificaţie tehnică
obligatoriu
16.01.20 12:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intermed Service

Preţul ofertei: 46 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări