1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2020 15:45
până la 16.01.2020 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2020 17:00
până la 20.01.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 61 400 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2020, 15:45 - 16 ian 2020, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2020, 17:00 - 20 ian 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a cartușelor și reparația imprimantelor pentru anul 2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2020, 15:38
Data ultimilor modificări
15 ian 2020, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
61 400 MDL
Achizitii.md ID
21017947
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
22 ian 2020 15:40 - 30 dec 2020 15:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reîncărcare cartușe CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 403.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Reparația imprimantelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Regenerare cartușe (Regenerarea cartușelor va include: înlocuirea; lamela de curățare; lamela de dozare; fotoreceptor; PCR; magnet) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 202.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini 2020.pdf caiet de sarcini 2020.pdf
Specificaţie tehnică
15.01.20 15:45
contract model.doc
Model de сontract
15.01.20 15:45
documente obligatorii.pdf documente obligatorii.pdf
Documentele la ofertă
15.01.20 15:45
formulare garanții.docx
Garanțiile la contract
15.01.20 15:45
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 33 156,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 49 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări