Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21017825
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 ian 2020, 16:11 - 7 febr 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 febr 2020, 10:00 - 18 febr 2020, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de întreținere a drumurilor locale din raionul Cimișlia pentru anul 2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art.71 alin.(1) lit g).
Argumentare: pe parcursul analizei procedurii de atribuire se constată erori, autoritatea contractantă Consiliul Raional Cimișlia aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Argumentare: pe parcursul analizei procedurii de atribuire se constată erori, autoritatea contractantă Consiliul Raional Cimișlia aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art.7.
Data anulării
22 ian 2020, 17:14
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Buceatcaia
Telefonul de contact
067488827
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2020, 16:11
Data ultimilor modificări
22 ian 2020, 17:14
Achizitii.md ID
21017825
MTender ID
CPV
45233140-2 - Lucrări de drumuri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de întreținere a drumurilor locale din raionul Cimișlia pentru anul 2020
Buget: 4500000.0 MDL
Anulată
Data:
20 ian 2020, 09:10
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini F1
Întrebare:
Bună ziua
Rugăm anexarea Caietului de Sarcini F1 conform softului WinCmeta
în documentul „standart servicii”, la prezentarea volumelor lippsesc simboluri de norme
Răspuns (20 ian 2020, 10:57):
La crearea procedurii de achizitie (anunțul de participare) de tip Licitație deschisă pentru achiziție de servicii, autoritatea contractantă în conformitate cu Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii (Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018) are obligația să încarce în sistemul electronic de achiziții Mttender:
Lista serviciilor ce constituie obiectul de achiziție cu descrierea acestora:
1. specificații tehnice ( F4.1);
2.specificații de preț) (F4.2), în format redactabil conform modelului din Documentația standard.
Data:
20 ian 2020, 17:35
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini formular F1
Întrebare:
Bună ziua
Rog anexarea Caietului de Sarcini pentru formarea ofertei la achiziția comercială Nr 21017825 de la pagena web achiziții.md
Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018 - acest ordin prevede Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii
Licitația dată presupune cod CPV - 45233141-9 pentru acest cod descrierea obiectului contractului de aciziții este următoarea „Lucrări de întreţinere a drumurilor”
În urma aceestora observații Anexa la Ordinul MF nr. 174 din 05.10.2018 nu este valabilă pentru aceasta achiziție comercială
Conform Legei Nr 131. din 03.07.2015 privind achiziții publice
documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile;
Rog prezentarea Caietului de Sarcini în format electronic într-un format clar citibil
Data:
20 ian 2020, 17:57
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini formular F1
Întrebare:
Rog Prezentarea Caietului de Sarcini formularul F1
Conform ORDIN Nr. 176 din 05-10-2018, punctul 25. Oferta Tehnică 25.1 Ofertantul are obligația de a demonstra conformitatea propunerii de executare a lucrării cu cerințele prevăzute în caietul de sarcini și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop oferta tehnică va conține:
a) graficul de executare a lucrării;
b) documentația de deviz (formularele 3, 5, 7 corespunzător CPL.01.01-2012), conform Formularului de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări.
Menționez conform furmularului de deviz nr.1 - lista cu cantități
Mulțumesc anticipat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK