1
Perioada de actualizare
de la 09.01.2020 16:20
până la 20.01.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.01.2020 08:00
până la 30.01.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 ian 2020, 16:20 - 20 ian 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 ian 2020, 8:00 - 30 ian 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Casete digitale + ecrane digitale compatibile cu sistemul radiologic CR- IR 359.
Dimensiuni: 10x12 in
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
9 ian 2020, 16:12
Data ultimilor modificări
9 ian 2020, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21017641
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
3 febr 2020 02:00 - 30 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3. Casete digitale + ecrane digitale compatibile cu sistemul radiologic CR- IR 359 Dimensiuni: 10x12 in CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
9.01.20 16:20
documentatia_standard_bunuri consumabile imagistica.docx
Criterii de eligibilitate
9.01.20 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MEDEXCOM-TEH SRL

Preţul ofertei: 59 280 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 64 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări