1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2019 09:52
până la 05.01.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.01.2020 10:00
până la 10.01.2020 10:00
3
Licitaţie
11.01.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 192 489 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 9:52 - 5 ian 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 ian 2020, 10:00 - 10 ian 2020, 10:00
Începutul licitației: 11 ian 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Serviciile de întreținere – constau în verificatea și curățarea filtrelor interne , măsurarea presiunii de lucru, verificarea paramertrilor climatici și electrici de funcționare, verificarea funcționării corecte a componentelor de comandă și control, verificarea și corectarea poziționării și fixării echipamentelor pentru reducerea uzurilor.
Serviciile de raparație- constau în totalitatea serviciilor necesar a fi executate în cazul unor defecțiuni sau premise care anunșă defecțiuni. Toate reparațiile executate se vor efectua conform specificațiilor tehnice ale utilajelor/echipamentelor electrice.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
IMSP Institutul de Ftiziopneumologie "Chiril Draganiuc"
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2019, 9:49
Data ultimilor modificări
31 dec 2019, 9:52
Valoarea estimată (fără TVA)
192 489 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 924 MDL
Achizitii.md ID
21017371
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
12 ian 2020 09:54 - 30 dec 2020 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de întreținere – constau în verificatea și curățarea filtrelor interne , măsurarea presiunii de lucru, verificarea paramertrilor climatici și electrici de funcționare, verificarea funcționării corecte a componentelor de comandă și control, verificarea și corectarea poziționării și fixării echipamentelor pentru reducerea uzurilor. Serviciile de raparație- constau în totalitatea serviciilor necesar a fi executate în cazul unor defecțiuni sau premise care anunșă defecțiuni. Toate reparațiile executate se vor efectua conform specificațiilor tehnice ale utilajelor/echipamentelor electrice. CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
31.12.19 09:52
anunț de participare (autorecovered).docx
Documentele la ofertă
31.12.19 09:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PIN-Clean SRL

Preţul ofertei: 189 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor date
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări