1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2019 12:24
până la 09.01.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2020 09:00
până la 13.01.2020 09:00
3
Licitaţie
de la 14.01.2020 14:00
până la 14.01.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 518 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2019, 12:24 - 9 ian 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2020, 9:00 - 13 ian 2020, 9:00
Începutul licitației: 14 ian 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparaţie şi deservire tehnică şi reparaţii auto, cu piese de schimb pentru 12 luni începînd cu 01.02.2020 pînă la 31.01.2021, la comanda beneficiarului, primirea spre deservire a automobilului pentru aceiaşi zi de adresare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
31 dec 2019, 12:24
Valoarea estimată (fără TVA)
518 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21017265
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atribuire
Durata contractului
1 febr 2020 02:00 - 31 ian 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de deservire tehnică şi reparaţii auto, cu piese de schimb pentru anul 2020 CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop reparații auto 2020-converted.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
31.12.19 12:24
DUAE servicii repar AUTO 2020 -converted.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
31.12.19 12:24
Anunt de participare servicii repar auto 2020-converted.semnat
tenderNotice
Anunț Invitație
31.12.19 12:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Preţul ofertei: 478 310 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM CCP AD REM

Preţul ofertei: 510 092,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări