1
Perioada de actualizare
de la 23.12.2019 10:55
până la 25.12.2019 08:02
2
Propunerea ofertelor
de la 25.12.2019 08:02
până la 28.12.2019 01:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 25 084 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2019, 10:55 - 25 dec 2019, 8:02
Perioada de depunere a ofertelor: 25 dec 2019, 8:02 - 28 dec 2019, 1:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Serviciil de încărcare regenerare a fotocopietoarelor de model: HP, Canon, Samsung, Panasonic și Lexmark.
2. Ridicarea și livrarea cărtușilor la sediul institiției pe adresă mun. Chișinău, str. Academiei, 11.
3. Persoana de contact Pochin Mihail tel 0691 61 619
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Gheorghita
Telefonul de contact
079557265
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2019, 10:49
Data ultimilor modificări
24 dec 2019, 8:02
Valoarea estimată (fără TVA)
25 084 MDL
Achizitii.md ID
21016954
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
2 ian 2020 10:55 - 30 dec 2020 10:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciil de încărcare regenerare a fotocopietoarelor CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Simbol
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Oficiu AMG

Preţul ofertei: 21 727,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. A accepta ofertele spre examinare. 2. A declara câștigătoare oferta "OFICIU AMG" S.R.L. conform textului prezentei decizii ca fiind conformă cerințelor minime solicitate și la cel mai mic preț fără TVA. 3. A anunța operatorii economici participanți despre decizia luată.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 22 680 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 22 733,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări