1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2019 19:50
până la 24.12.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.12.2019 14:00
până la 27.12.2019 15:00
3
Licitaţie
de la 30.12.2019 14:00
până la 30.12.2019 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 198 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2019, 19:50 - 24 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2019, 14:00 - 27 dec 2019, 15:00
Începutul licitației: 30 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

---
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuresti, nr. 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Fesic
Telefonul de contact
+37369800078
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 dec 2019, 19:50
Valoarea estimată (fără TVA)
198 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21016901
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Muncicipiul Chisinau, str. Bucuresti 68, etajul 5.
Durata contractului
6 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Materiale consumabile, piese de schimb și servicii de mentenanță pentru imprimante XEROX CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 54.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt Invitatie de participare Consumabile
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare Consumabile
20.12.19 19:50
Caiet de sarcini Achizite materiale consumabile
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
20.12.19 19:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 134 510 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta Dvs. nu poate fi acceptata deoarece lipsesc urmatoarele documente: 1. Certificat de inregistrare a subiectului impunerii TVA 2. Certificat de efectuare sistematica a platii impozitelor 3. Certificat ISO 9001 4. Certificat ISO 20000 5. Certificat de origine a marfurilor de la producator 6. Certificat partener oficila la tehnica Xerox 7. Service centru autorizat de producator
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 197 110 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta se accepta, deoarece au fost depuse toate documentele solicitate si oferta corespunde cerintelor inaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări