1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2019 15:32
până la 30.12.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2019 08:00
până la 15.01.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 380 063 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2019, 15:32 - 30 dec 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2019, 8:00 - 15 ian 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2019, 15:25
Data ultimilor modificări
20 dec 2019, 22:26
Valoarea estimată (fără TVA)
380 063 MDL
Achizitii.md ID
21016869
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
3 febr 2020 15:32 - 30 dec 2020 15:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (13).semnat.pdf anunt_de_participare (13).semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
20.12.19 15:32
duae(5)_.doc
Documentele la ofertă
DUAE
20.12.19 15:32
documentatia_standard_servicii.semnat.pdf documentatia_standard_servicii.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
20.12.19 15:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BONCOM PROIECT

Preţul ofertei: 357 840 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 369 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în minicipiul și raionul Cahul”
Data:
20 dec 2019, 22:26
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa precizati un aspect, la aceasta licitatie se accepta ofertele si persoanelor fizice sau numai persoane juridice pot participa la licitatie? Multumesc!
Răspuns (23 dec 2019, 10:46):
la aceasta procedura de achizitie pot participa si persoane fizice
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări