1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2019 11:31
până la 29.12.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2019 09:00
până la 09.01.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 044 297 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2019, 11:31 - 29 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2019, 9:00 - 9 ian 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl.1-4
330x171x13,65=770269,50
GRP
40x171x23,00=157320,00
cl.5-9
50x171x13,65=116707,50
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bitca Viorica
Telefonul de contact
079970434
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2019, 11:20
Data ultimilor modificări
26 dec 2019, 13:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 044 297 MDL
Achizitii.md ID
21016718
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
11 ian 2020 11:30 - 30 dec 2020 11:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentarea iplt c.negruzzi 2020 (5).doc
Documentele la ofertă
19.12.19 11:31
2. doc.standart iplt c. negruzzi 2020 (3).docx
Documentele la ofertă
26.12.19 13:56
2.anunţ de participare (1).pdf 2.anunţ de participare (1).pdf
Documentele la ofertă
26.12.19 13:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Preţul ofertei: 1 044 297 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta prezentată câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări