Lot 1.Telefonie mobilă
până la 21.12.2019 16:16
până la 24.12.2019 17:16
până la 26.12.2019 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1 Furnizorul este responsabil de asigurarea calității comunicării și unui nivel suficient de înalt al semnalului de la antene (pentru toate aparatele de telefon din posesia Beneficiarului care sunt compatibile cu tehnologia de comunicație a Furnizorului) și în toate încăperile Beneficiarului inclusiv pe acoperiș, în subsoluri, în depozite, etc. la necesitate instalând antene suplimentare pentru atingerea acestui scop.
2 Posibilitatea prestării serviciilor în cantitate nelimitată de abonați, la prețul și condițiile indicate în ofertele prezentate.
3 Activarea abonamentelor și serviciilor suplimentare va fi efectuată la cererea Beneficiarului cu înștiințarea abonatului de către operator prin SMS gratuit.
4 Notificarea gratuită despre apeluri pierdute.
5 Posibilitatea utilizării minutelor naționale incluse în abonamente pentru efectuarea apelurilor internaționale în raport de 1:10 (un minut internațional în schimbul a zece minute naționale).
6 Prestarea internet mobil inclus în abonamente la viteza de până la 150 Mbps.
7 După consumarea traficului stabilit în abonamente, serviciul internet mobil va fi oferit gratuit și nelimitat la viteză de cel puțin 256 kbps.
8 Traficul internet mobil, minutele și SMS naționale, neutilizate în luna curentă vor fi transferate în luna următoare în volumul maximal al unui abonament lunar.
9 Apelurile naționale vor fi taxate la secundă, începând cu prima secundă.
10 Posibilitatea utilizării pachetelor suplimentare de servicii conform ofertelor prezentate, doar la solicitarea strictă a persoanei de contact.
11 Activarea, înlocuirea gratuită a SIM-urilor.
12 In cazul schimbului operatorului, numerele existente trebuie transferate gratuit la noul operator și la abonamentele solicitate.
13 Prezentarea listei prețurilor pentru serviciile extra-abonament.
14 Fixarea unei limite pentru serviciile de apeluri în Roaming și internaționale în volumul solicitat de persoana de contact pentru fiecare număr de telefon.
15 Prezentarea facturilor lunare detaliate. Factura detaliată va cuprinde toate tipurile de abonamente, servicii suplimentare și costurile acestora, inclusiv în format Excel.
16 Asigurarea unui program de asistență tehnică 24 ore/zi, 7 zile/săptămână la care să se apeleze prin intermediul a cel puțin unui număr de telefon și a unei adrese de e-mail, unde să răspundă personal dedicat pentru autoritatea contractantă.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SA Moldtelecom
Orange Moldova
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.
Moldcell SA
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".