1
Perioada de actualizare
de la 17.12.2019 14:42
până la 27.12.2019 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.12.2019 12:30
până la 08.01.2020 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 040 813 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2019, 14:42 - 27 dec 2019, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2019, 12:30 - 8 ian 2020, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl.1-4
278x168x13,65=637509,60
GRP
61x171x23,00=239913,00
cl.5-9
70x171x13,65=163390,50
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Florilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Axinti Serghei
Telefonul de contact
022440139
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2019, 14:38
Data ultimilor modificări
17 dec 2019, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 040 813 MDL
Achizitii.md ID
21016544
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Florilor 4
Durata contractului
10 ian 2020 14:42 - 24 dec 2020 14:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentatie CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
doc standard servicii.doc
Documentele la ofertă
documentatia standard pentru realizarea achiziţiilor publice de servicii
17.12.19 14:42
duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
17.12.19 14:42
anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
anunt de participare
17.12.19 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 1 040 813,10 MDL
Statut: Învingător
Motivul: 1. Este unicul ofertant 2. Sunt indeplinite toate cerintele noastre.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări