1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2019 15:52
până la 18.12.2019 11:20
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2019 11:20
până la 20.12.2019 11:49
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 37 620 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2019, 15:52 - 18 dec 2019, 11:20
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2019, 11:20 - 20 dec 2019, 11:49

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Gîrlean
Telefonul de contact
022-737579
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2019, 15:52
Data ultimilor modificări
17 dec 2019, 11:20
Achizitii.md ID
21016456
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 37620.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
invitatie rechizite birou 2020 (@).pdf invitatie rechizite birou 2020 (@).pdf
tenderNotice
Rechizite de birou
17.12.19 11:20
Data:
17 dec 2019, 09:16
Subiectul întrebării:
sugestie
Întrebare:
Va rog sa scoateti din specificatie articolele si brendurile.
Răspuns (17 dec 2019, 11:43):
Am luat in considerație sugestia D-tra.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.