1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2019 16:56
până la 17.12.2019 07:58
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2019 07:58
până la 19.12.2019 23:28
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2019, 16:56 - 17 dec 2019, 7:58
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2019, 7:58 - 19 dec 2019, 23:28
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mese pentru birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gorobica
Telefonul de contact
022237189
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2019, 16:54
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Achizitii.md ID
21016242
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
18 dec 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
mese birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 17.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Camiar-Design"

Preţul ofertei: 29 250 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ICIRA-PLAST

Preţul ofertei: 30 777 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

EXA PLUS

Preţul ofertei: 34 040 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Mese pentru birou
Data:
13 dec 2019, 16:44
Subiectul întrebării:
Materialele folosite.
Întrebare:
Buna ziua, la mese este specificat ca material MDF, dar corect ar fi PAL melaminat? La biroul managerial grosimea blatului si a lateralelor este de 18mm, sau 36 mm? Termenul de livrare de la data semnarii 5 zile sau se discuta?
Răspuns (16 dec 2019, 07:58):
Buna ziua. O eroare la material PAL meleminat. La biroul managerial 36 mm. Ar fi de dorit 5 zile.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări