1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2019 16:32
până la 21.12.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2019 08:00
până la 31.12.2019 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 967 320,80 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2019, 16:32 - 21 dec 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2019, 8:00 - 31 dec 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a copiilor si elevilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, com. Stauceni, str. Trandafirilor, 2A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simeretchii Margareta
Telefonul de contact
022667253
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2019, 16:28
Data ultimilor modificări
13 dec 2019, 14:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 967 320,80 MDL
Achizitii.md ID
21016145
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, com. Stauceni, str. Trandafirilor, 2A
Durata contractului
2 ian 2020 08:00 - 30 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a copiilor si elevilor CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx 2020 (2).signed.pdf anunt_de_participare.docx 2020 (2).signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
13.12.19 14:53
duae.doc licitaţia 2020 (3).signed.pdf duae.doc licitaţia 2020 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
13.12.19 14:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 1 967 320,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate și a propus cel mai bun raport cost-calitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări