Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
160 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 dec 2019, 16:00 - 16 dec 2019, 13:35
Perioada de depunere a ofertelor:
16 dec 2019, 13:35 - 20 dec 2019, 13:35
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de reparație a dispozitivelor medicale pentru a. 2019
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru a hotărât să anuleze procedura pentru achiziționarea serviciilor de deservire a dispozitivelor medicale pentru a.2019 din motivul că serviciile date nu se încadrează în termenele stabilite (până la 31 decembrie 2019). Procedura va fi repetată în a.2020 luând în considerație propunirele operatorilor economici.
Data anulării
16 dec 2019, 12:48
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2019, 16:00
Data ultimilor modificări
16 dec 2019, 12:48
Achizitii.md ID
21016140
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația camerei video XTV – 8, la dispozitivul radiologic Philips Duodiagnost
Buget: 120000.0 MDL
Anulată
Data:
11 dec 2019, 16:17
Subiectul întrebării:
valabilitate contract
Întrebare:
Bună seara. Spuneți, vă rugăm, este corect anunțată denumirea procedurii? Este pentru anul 2019? Durata contractului: de la 19 dec 2019, 15:57 până la 30 dec 2019???
Răspuns (13 dec 2019, 13:22):
Buna ziua. Da, serviciile date se va efectua până la finele a.2019.
Data:
11 dec 2019, 18:10
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Va rugam sa specificati citeva momente.
1. Termenul de garantie 2 ani se solicita pentru lucrari de reparatie sau pentru piese?
2. Conform specificatiei de licitatie, serviciile de reparație a dispozitivelor medicale se vor efectua pînă la finele anului 2019 (corect?):
2.1. Va atentionam ca in caz in care va fi nevoie de a inlocui o piesa, timpul pentru a o comanda si a o livra de la producator nicidecum nu se incadreaza pina la finele anului 2019.
3. Ce se intimpla in cazul in care pretul piesei depaseste bugetul lotului?
4. Se cunoaste ca sistemele specificate se afla la deservire pana in 31.12.2019):
4.1. In acest caz, care este rostul acestei licitatii?
4.2. De ce nu se face licitatie doar pentru piese?
Va multumim anticipat!
Răspuns (13 dec 2019, 13:32):
Buna ziua. Termenul de garanție va fi minim 6 luni pentru lucrări de reparație.Serviciile date se va efectua până la finele a.2019. Operatorul economic este obligat să încadreze în termenul stabilit și suma estimativă. Reparațiile date nu se încadrează în termenul de deservire. Descrierea defecțiunilor și bugetul estimativ a fost dat de compania ce deservește la moment echipamentul.
Data:
16 dec 2019, 11:45
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Conform Anuntului de participare pentru servicii de deservire dispozitivelor medicale pentru a. 2019(08.02.2019) au fost specificate de catre institutia DVS urmatoarele conditii contractuale:
Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2019
P.4 În preţul deservirii vor fi incluse:
lucrări de complicaţie joasă: mentenanţa periodică, mentenanţa preventivă şi reparaţii curente a dispozitivelor medicale;
- lucrări de complicaţie înaltă: reparaţii cu schimbarea pachetelor electrice şi pieselor costisitoare cu reglarea în ansamblu;
- montarea consumabilelor şi pieselor de schimb, ajustarea parametrilor;
Din care lucrari fac parte serviciile din licitatia curenta(lucrări de complicaţie joasă sau lucrări de complicaţie înaltă )?
Daca compania care va deserveste a facut diagnosticarea sistemelor si a stabilit bugetul estimativ pentru piese, de ce Institutia nu face Licitatia sau COP numai pentru piese?
Va rog sa explicate ce inseamna “Reparațiile date nu se încadrează în termenul de deservire” daca Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2019
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK